2014. március 7., péntek

Nőknapja alkalmából +JungKookSUGARapMon?

A BTS fici folytatása holnaptól párhuzamosan fog menni a Block-Bvel, mert most már belátom én is, hogy KELL A BTS :))
NŐKNAPJA alkalmából; éjjel (0:00 órakor)  már kint is lesz az elsô rész, ami 2Ji-vel, azaz JiminxJinnel veszi kezdetét.


S a kérdés illetve egy szavazás szerû dolog:

Van nekünk a BTS hét tagja közül három olyan, aki páratlan elektronnal rendelkezik, s tudjuk a törvényt: Minden arra törekszik, hogy elérje a legkisebb energiájú állapotot (nemesgáz szerkezetet), amit elektron leadással vagy felvétellel tudd létesíteni *^*
Nah itt kérem szépen elektron FELVÉTEL LESZ :3 Azaz REDUKCIÓ~


JungKook
SUGA (Yoongi)
Monster Rap (NamJoon)

Ti hogyan párosítanátok hármukat?
4 választási lehetőség van:
  1. RapMon x SUGA
  2. RapMon x JongKook
  3. SUGA x JongKook
  4. NEM pártolod, hogy a három párosítatlan elektronos közül az egyik is kémia reakcióba lépjen mással, illetve egyéb történjen velük :') (Forogjon tovább minden 2Ji és V-Hope körül)
A választ bárhol örömmel várom! (Itt kommentben vagy facebookon és ahol még megtaláltok)
Nekem amúgy mindegy :D Egy olvasó vezetett erre rá :))
S egy kérdést (HOZZÁTOK) megér! 


Eltérô hír:
  • OneShotok. U-Bomb-os és, ha az idôkben lesz valami vérpezsdítő N.A.P vagy ChunJoe jelent, megformálom azt is :)
  • Őrölünk a TEEN TOP KONCERTNEK :)
Nagyon eltérô hír:
Az blog íróját is utolérte a gimiben a szerelem.... Nem rossz érzés, inkább furcsán jó, mivel letörölhetetlen mosolyt varázsol az arcodra  >/////< Moszt sztem pirosz jettem... NO COMMENT... DON'T HATE ME!

Eléggé eltérô hír:
Biztos akartam még valamit közölni, csak elfelejtettem ^^"

~~HJA IGEN!~~

26 megjegyzés:

  1. SUGA x JongKook:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagy ez az összefoglalás. xD Még redukció meg ilyen baromságok. Hát látszik, hogy szereted a kémiát. xD :D Valahogy nekem nem a kedvencem az egyetemen. xD :D De nem baj.
    Amúgy én nem ismerem a bts-t, de akkro is választok párosítást. :D (Tetszés szerint. xD )
    Rapmon Sugára jött ki a számolás. xD:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beírom az ötöst a számításodra Kiri-chanom :333

      Törlés
  3. SUGA x JongKook :)

    VálaszTörlés
  4. én Jimin x Jinre esküszöm :3 de Rapmon Suga is jól hangziiik :D

    VálaszTörlés
  5. Hmmm szerintem a Suga x JongKook igazán jól hangzik *w* :DD

    VálaszTörlés
  6. Csak én vagyok perverz, hogy leaderxmaknae párosítás az érdekel. Nya mindegy, még mindig RapMonxJonkook-ot mondok, ha törik ha szakad X333

    VálaszTörlés
  7. SUGAxRAP MON könyörgömmmmmmm. XD

    VálaszTörlés
  8. SugarMonster (Suga&RapMonster) kérlekkérlekkérlek, meghalok ha nem :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most az utolsó mondatrésztôl megdobbant a szívem ijedtségéből :'DD
      Amúgy már látom, mit fogok tenni;
      EGY BORZALMASAN NAGY SZERELMI HÁROMSZÖGET XD
      De még nem tom igazán :') Messze van még az, amúgy is.
      Meglátjátok XD MIKKEL JÖVÖK ÉN MÉG ITT!!

      Törlés
    2. O.M.G... szerelmi háromszög... Jungkook RapMonster Suga szerelmi háromszög...
      Szerintem anyum tök hülyének nézett, mikor az előbb kijött a nappaliba, én meg ültem a kanapén, és vigyorogtam mint a tejbetök, vagy mint a vadalma... vagy... mi is szokott még vigyorogni?.. hát én, mikor az egyik kedvenc írója kijelenti, hogy BTS-es szerelmi háromszöget ír... három szög.. 3 (!!) szög... okéoké, perverz fantázia elfojtva. De azért remélem SugarMonster lesz a vége. Jungkook vagy Jiminnel (Bocsi Jin) vagy pedig heteroként jó. (Van egy igen rossz Rap Monster x Jungkook-os yaoi emlékem.. brrrr... a hideg kiráz tőle!).
      Ohh, és ha már ide úgyis írok kommentet, akkor megemlíteném, hogy... jajj ne kínozd már az ultimate biasomat, mert haragudni fogok Jin-re! Azt hittem beadja a derekát, de erre jött Namjoon *nagyonmérgesaleaderre* Ne kínoud Jiminnie-t túl sokat, mert a szívem megszakad érte.

      Törlés
    3. Nem akarok Spoilert... De nem bírom ki xD Jimin még inkább a sülyesztôbe fog menni, de NEM fogja magát rosszul érezni. Helyette szenved inkább Jin és az olyan olvasók, mint te, akik szeretik Jimint :'D ammm ugye ez nem Spoiler volt? xD

      Törlés
    4. Szegény Jiminnie, bár amíg NEM érzi magát rosszul, addig semmi para, nem fogod nekem elhinni, de SHINee-tól a Spoiler-t hallgattam, mikor olvastam a válaszod.
      Imádom, mikor valaki úgy spoilerezik, hogy pont eleget mond ahhoz, hogy ne kerüljek diliházba, de nem eleget ahhoz, hogy megnyugodjak. Hihi. Amúgy meg ha Jin szenved, az semmi jót nem jelenthet, főleg ha épp belépett a képbe a drágalátos Kidoh... fúú, keresztben fogom lenyelni, ha keresztbe tesz Jin-nek és Jimin-nek. Amúgy, ha már valaki megpróbálkozik az ilyesmivel, akkor miért pont Kidoh? Azt tudom, hogy személyesen is ismerik egymást a való életben, de van egy olyan érzésem, hogy én bizony nem tudok valami háttér információról, szóval világosíts fel kérlek; mi köze van Kidoh oppának a BTS-esekhez?
      Ui.: Siess a kövivel, mert már nagyon kíváncsi vagyok. :)

      Törlés
    5. Kidoh is a BTS gyskornoka volt, a csapat tagjának kellett vola, hogy legyen, de valami történt o.o Eltanácsolták vagy valami ilyesmi... Nem ô lépet ki...
      Azt tudom még, hogy legjobb barátjának tartja Jint és állítja, hogy Hercegnô vonzó, mint ahogy az ajkai is, amit a legjobban szeret benne.
      Hát no comment. Mikor ezt meghallottam, teljesen kiégtem o.o

      Törlés
    6. WOW, na ma is tanultam valami újat, bár tudtam volna az információ nélkül élni (mármint anélkül az információ nélkül, amit Jin-ről gondol). Köszönöm, hogy elmondtad. :)
      Én személy szerint nagyon sajnálom a ToppDogg-osokat, (még ha annyira nem is ismerem őket, de ha már a Stardom Ent.-nél vannak, akkor sajnáljuk őket). A közeljövőben majd kitanulmányozom a profiljaikat, csak eddig nem szántam rá magam, mert hát 13-an vannak és azért annyi embert már kemény megkülönböztetni.
      Ui.: Még egyszer köszi a Kidoh-os infóért. :) (Bár tényleg elég "no comment".)

      Törlés
  9. Suga x Jungkook légysziiii :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bár a szerelmi háromszöget is pártolom xD:3

      Törlés
  10. Suga&RapMonster :3

    VálaszTörlés
  11. Suga&Jungkook :33

    VálaszTörlés
  12. Most csak azert is partolom SugaKookot, ha mar az osszes posztodat atolvasom (sokadszorra) es hogy ha mar itt tartunk,es meglatom U-Bombot.... hmmmmmm kivancsi lennek :3 (egyebkent pedig,dajat magam alatal egyik legkedveltebb paros:Zikwon, "fellebbezhetek" One Shot erdekeben veluk kapcsolatban? :D ;3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Khm Eladó-Kiadó khm khm khmmm Első felvonásban Zico Kyunggal létesített kapcsolatot. Második felvonásban JiHoonnal... Harmadikban... :3
      Szóval várjál csak~ Nagyon jó izgalmakat fogok neked okozni :D

      Törlés
    2. oooooooooooooo
      Nagyon izgatotta tettel am, igy mar nem illik am megvarakoztatni :D

      Törlés
    3. Pedig sajnos muszáj várnod >< Az a rész már csak szeptember lábánál lesz.

      Törlés