2015. március 7., szombat

Nőknapja alkalmából /2/

Mosolyogva kérek, mert mosolyogva élek,
Mosolyogva nézek, csak mosolyogva érzek
Mosolyogj ha kérlek, a mosolyodból élek

Boldogságban ébredtem fel
Mosolyog a szél, de a N.A.P már nem felel
Pedig(!) Fáradtan estem be az ágyba,--
BTS fanfictiont vártam, de mindhiába.

TERE-FEREs éjjel, játszik az ész
Visszajövök majd, ha máshogy fúj a szél
Tudod, Nôknapján a bánat majd útra kél
Majd itt leszek, ha elmúlik a tél!
(Igen, éljen a rap meg a rím, nade)
Ti!
Ijesztőek! :'D Komolyan ijesztőek vagytok.
Mi a BTS fanfiction?...
Mirôl szól?...
Van története vagy mondanivalója?...

Hét fiú, egy dormban
néha utazáson, más otthonban
s nem is tőrödnek mással,
csak egymással.
Ennyi lenne az egész,
mégis kell nektek még.
Több öröm és fejezet
vicc, mosoly, szeretet
VHope, 2Ji, és ami jön.
Hiába gondoltam, hogy törlöm.
Egy idézetet láttam akkor én:
"Az a mű, amelyet elolvasnak: él"--
Éljen, de eltüntetem, ha egy szív meg is hasad
--"Az a mű, amelyet másodszor is elolvasnak: megmarad."
...

S a Teen Top menüpont is csak ezért látható még. Annak sincsen sok értelme.
Dehát ÉLJEN AZ ÉRTELMETLENSÉG!
Biztosan tudom, hogy az olvasók
tényleg a kikapcsolodásért jártok a Pszt!Yaoira.

Míg a nyomtatógépek (ők tudják magukról) nem boldogság forrásnak tartják a Pszt!et, hanem egy rohadt tanári táblának, amit le lehet csak úgy másolni. Ohhh hogy vennétek részt egy Teen Top Weekly Idol Random dance-be :'D *káromkodás*
Hadd ne kelljen ezzel törődnöm... Vagy nem marad más, mint a törlés gomb megnyomása, s nem fog érdekelni Alexandre Dumas idézete se!


Unnie-k is, Dongsaeng-ek is. Imouto-ok meg Onee-chan-ok, akiket csak a yaoi illata csábít.
Nem szeretném, hogy legörbült szájjal nézzétek a Pszt!-et,
csak azért, mert nincs új fejezet,
holott ebben az egész blogban egy olyan betű sincs, ami szomorúvá akar tenni titeket.


Még valami:

-------------
Pihenjünk. Takarómon pár papírlap.
Elakadt sorok. Társtalan rímek.
HONGKI BABA
Megsimogatom őket halkan: írjak?
És kicsit fájón sóhajtom: minek?
-------------
Szóval csak annyi, hogy tüntessétek fel akárhogy, ha a következő fejezetet szeretnétek olvasni. (Mert csak akkor osztom meg. Ez inkább a BTSre vonatkozik., mert az Eladó-Kiadót pl. nagyon-nagyon szeretem írni :3)

Vers részlet: Tóth Árpád - Jó éjszakát
S nektek is jó éjszakát és várakozást!


->
NÔKNAPJA alkalmából; éjjel (0:00 órakor) már kint is lesz az elsô rész, ami VHope-val veszi kezdetét.
<-



EmeszVné!
Readers
DON'T HATE ME!
Everybody hates me, but you love me and I love you!

5 megjegyzés:

  1. Akkor, ezek szerint megéri ma is holnapig yaoizni :"D Mint minden este, ma sem marad ki ez a program>< A Pszt! pedig a kedvenc yaoi blogom, tehát, még szép, hogy felnéztem rá, és mit látok? Éjfélkor yaoi party!!><"
    Nos, kedves unnie!
    Elõször is, nem értettem a BTS versecskét^^"
    „Hiába gondoltam, hogy törlöm.
    Egy idézetet láttam akkor én:
    "Az a mű, amelyet elolvasnak: él"--
    Éljen, de eltüntetem, ha egy szív meg is hasad
    --"Az a mű, amelyet másodszor is elolvasnak:
    megmarad." "
    .... Ööö... *megvakarja a fejét* Mirõl maradtam le? ^^"
    Másodszor, ÉN IMÁDOM A TEEN TOP FICIDET IS!!!! *szeretetre méltó hiszti, hogy elhiggyék, igazat mond*
    Aztán, KI MERI EZT A BLOGOT MÁSOLNI?!?! A mai emberek egy részének tényleg semmi fantáziájuk?! Hol élünk, te szent isten?!
    És végül, téged se nagyon értelek, unnie. Az a tömérdek olvasó csak a folytatásért könyörög, szinte nap, mint nap. (én a N.A.P-ért is, és ChunJoe is hiányzik><) Hidd el, mindenki szeretné olvasni a folytatásokat, mert szeretünk, és azt is szeretjük, amit írsz.^^ Kérlek, ne adj fel minket, bízz bennünk és ami a legfontosabb: SZERESS MINKET!
    Várom a részeket :3
    Szeretettel, egy idióta~ ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amiért sokan élnek más blogokon a BTS!Yaoi mondataival és csekekményeivel, ezért szívesen törölném ki azokat ITT, azaz a blogot, de... Eszembe jutnak az olvasók, akiket, igen, szeretek.
      "Az a mû, amelyet elolvasnak él. Az a mû, amelyet másodszor elolvasnak: megmarad" - Alexandre Dumas. A Blogger statisztikája miatt, s pár unnie, akik rám írnak chaten, hogy nem EGYSZER, hanem TÖBBSZÖR olvasták már, így tudom: Akkor maradjon.
      Aki kétszer elolvasta, kehet, harmadszorra is szeretné. Ezt mondja Alexandre Dumas, hogy így a mû(=az olvasmány) megmarad.
      TEEN TOP: Nöm löszen. A Teen Top élete egymagában is olyan, mint egy nagyon érdekes fanfiction :D Ôket, s a híreket kell követni, nem egy fanfictiont *^* *ÖRÖKKÉ ANGEL*

      Törlés
    2. Ohh S köszönöm, hogy írtál! = Tack så mycket! ^^

      Törlés
    3. Ne is töröld, imádunk. A koppintókról meg tudjuk, hogy téged koppintanak és nem is olvassuk őket, mert a tiéd ezerszer jobb. De tényleg. A koppintások mindig gyatrák. Vedd bóknak, hogy túl jó vagy és más a nyomodba akar érni. Légy Bulletproof, ahogyan a fiúk is, és ne merd megnyomni a törlést :D

      Törlés
    4. ENNYI!*^* *magabiztosan szétteszi karjait, úgy néz körbe, ahogy egyetért az előtte szólóval*
      Mi csak téged olvasunk.^^
      Azok a szerencsétlen ,,nyomtatógépek" pedig menjenek hagymát szeletelni! ;D

      Törlés