2014. augusztus 16., szombat

45 BTS: ...És csak búgott

Egy szobában voltak hatan, Jin nélkül, így kettesével tudtak három ágyon elférni. De a szobában csak Jimin időzött, várta, hogy párja felkapcsolódjon az internetre és beszéljen vele, de ez nem történt meg. SeokJin mindig elfoglalt volt munka ügyben.
- Hagyjuk itt a francba!... Mindig csak rugdos alvás közben - morgott Suga, miközben az alacsony tagjukra vártak az ajtóban.
- Menjünk nélküle bulizni? - igazította meg a sapkáját NamJoon és a telefonjára nézett, aminek órája már este kilenchez sietett.
- Jimin, gyere velünk! - kérlelte JungKook és felmászott mellé az ágyra, de a társa nem reagált rá, tovább kuporodott, lábait magához ölelve.
- Jimin, tudod... - csatlakozott a lepedő gyűréshez V és egy törölközött terített a mozdulatlan fiúra. - Én is csúszdaparkba szeretnék menni, de sajnos...
- Én nem csúszdaparkba szeretnék menni! - szólalt meg.
- Nekem nem kell hazudnod, nyugodtan mond meg, hiszen együtt érzek veled.
- Én tényleg nem csúszdaparkba szeretnék menni!
- Velem őszinte lehetsz.
- TaeHyung... Teljesen őszintén mondom, hogy én nem csúszdaparkba szeretnék menni!
- J-Jimin... Milyen ember vagy te!? - tört ki magából a helyzet fényében. - Mégis milyen fiú az, aki nem szeret csúszdázni!? - szorította ökölbe a kezét és lábaira állt az ágyon. - Ahogy felmászol a több emeletes lépcsőn, majd előtted áll a használatra kész csúszda lyuka, ami arra vár, hogy használd ôt és belé mássz, majd nagyokat sikítasz élvezetedbe. Majd többször csúszkálsz ugyanazon, amin tetszett, és még nap végére se tudod megunni, hiába megy el a hangod közben. Csúszdázni kell! - nézett le a többiekre, mire JungKook vörös orcákkal bámult vissza, miközben Jimin az oldalára dőlt ugyan abban a pózban, mint akit a hülyeség szele döntött volna el;
- Hoseok... TaeHyunggal valami nagyon nincs rendben!...
- Hagyjad! - suttogta a szólított, aki csak mosolyogni tudott a párján. - Nem is tudja, miket beszél.

Végül sikerült Jimint meggyőzni egy esti szórakozásra. Nem várhatja még éjfélkor is, hogy Jin alvás helyet felhívja és beszéljen vele.
- Miért bulizunk egyáltalán? - könyökölt az autó ablakában Jimin és nézte, ahogy JungKook ôt választotta ki, mint kényelmes vánkos.
- Nem tudtad, Jimin? - nézett Suga a kisebbikre. - Ünnepelünk, mert Jin hyungot kirúgták.
- Mi!? Mi!?? Ez nem igaz!
- Persze, hogy nem - nevette el magát a játszadozó rapper. - Igazából tőled fogunk megszabadulni.
- Én is kedvellek, Hyung - vicsorított, mire a vállán fekvő JungKook pusmogni kezdett;
- Az unokaöcsémhez megyünk, itt van most Kínában a szülinapján és szívesen látna minket a buliján.
- Nem vagyunk egy kicsit sokan?...
- Tágas a ház, majd meglátod, gazdagok.
- Asszem' akkor itt vagyunk - nézett ki az ablakon NamJoon füttyentve egyet a feldíszített kertre, majd ahogy kiszálltak a hangosan kihalasztódó zenére már késztetést érzet, hogy mozgassa a karjait és a csípőét.
- Nah, mit szólsz, Jimin a tőled való megszabadulásunk ünnepére? - karolta át Suga a játékának alanyát, mire az durcásan morgott rá és az érintésére.

Bent lehetséges, hogy az italokat illegálisan osztogatták a bárpultnál álló kiszolgálók, hiszen aki kért, korától függetlenül kapott.
- Tessék! - adtak Suga kezébe egy egész üveggel.
- Kösz. De mi ez? - nézett nagy szemekkel az idegenre, aki már nem is figyelt rá és tovább állt.
- Alkohol. Mi lenne... - ment el mellette Jimin, fel is szívódva utána a csapat többi részét Sugával hagyva.
- Húzd meg!
- Húzd meg te! - nyitotta ki az üveget könnyedén és már tette is az előbb ötletet adó maknaenak szájához, mire ô le is húzta az ital helyet a fejét. - Nahhh hány éves vagy?... - emelte fel az állánál. - ÁÁ; Nyisd a szád! - utasította JungKook ajkait figyelve, hogy mikor tárja ki.
- Ez nem vicces! - állította le a leader a jelenetet, mire Suga vállat vonva saját maga kóstolt bele a kapott innivalóba. - Ez mi?...
- Én! Én! - lépett előrébb Hoseok és megkaparintotta az üveget egy húzás erejéig. - Kjháá ez rémes! - törölte meg a száját, majd elgondolkodottan ránézett, mire újból meghúzta. - Pocsék! - rázta a fejét és megint csak bele kortyolt. Tovább folytatta a játszadozást, mire a többiek ott is hagyták ôt, de hiba volt, hiszen egy maga kezdett barangolni a házban, a hatalmas tömegben. Egész úton az ajándék italt kortyolgatta. Idővel már azt se tudta hol van, illetve merre akar menni. Nem is vette észre, hogy egy ideje már követi ôt valaki, aki aggódott érte. Végül benyitott egy eldugott szobába, ahol le is kuporodott középen, beszélgetésbe kezdve.
- De fehér bőröd va'... Hukk! - helyezkedett törökülésbe egy bekapcsolt mosógép előtt és csuklásokat elhagyva beszélgetett a búgó elektronikus eszközzel. - Tudod, mindig is kerti törpét szerettem volna.
- Kerti törpét? - kérdezett vissza TaeHyung, aki követte ôt, és most a mosókonyha ajtajának támaszkodott, hogy azonnal tudja észlelni, ha valaki bejönne. Közben ô szinkronizálta a háztartási gép hangját, hogy Hoseoknak igazi beszélgető partnere legyen.
- Szeretem az aranyos dolgokat. Egy kerti törpének tudod, olyan... Nah... olyan - tette fejére a kezét és erősen gondolkodott a mondani valóján. - E-Először is... Először a kerti törpének nem ke' inni meg enni.
- Enni?
- Szal' nem fogyaszt. Meg... Van olyan... Olyan cuki sapkája.
- Sapkája?
- Hegyes m-meg felálló. Az arca meg mindig piroskás és mosolygó. É'ted? M-Mosoly! - döntötte a fejét a fehér négyzet alakú szerkezetre - Egy kerti törpe mosolyog! Így! - húzta szélesre a száját és ölelgetni kezdte a mosógépet, ahogy tudta.
- Hoseok, sokat ittál.
- De a kerti törpe!
- Figyelj!... Nézz oldalra!
- Hukk? - csuklott és szemeit TaeHyungra vetette. - Mióta va' itt? - kezdett négykézláb hozzá közeledni. - Jötté' beszélgetni? De az a nagyon fehér fiú csak szavakat mond. Ismétel! Lehet, hogy... - nézett hátra a hangosan búgó gépre. - ... nem koreai.
- De, koreai. Samsung.
- TaeHyung! - emelkedett térdeire a fiú elôtt. - Hukk! - csuklott, majd az előtte lévő sliccet kezdte lefelé húzni.
- Itt ne... - tolta el Hoseok kezeit, mire a másik sunyin elmosolyodott;
- Megcsikizlek! - esett a fiúnak a derekát célozva és ujjait fürgén kezdte mozgatni a csiklandós ponton.
- N-Ne-ne! - nevetett TaeHyung és tehetetlenül lerogyott a lábain. - Ha én visszacsikizek, abba nem lesz köszönet, Hoseok!
- Itt nem lesz visszavágó. Hukk! - folytatta, mire TaeHyung a szerelme vállaiba kapaszkodott.
- H-Hagyd abba! - röhögött, majd négykézlábra ereszkedett, mint a párja. - Kjháá! - iramodott a szoba szembelévő fala felé. Menekült a másik elől négykézláb. A végére már úgy néztek ki, mint két játszadozó kölyök kutya, bezárva a mosókonyhába. - Hoseok! Má' nem kapok levegőt! - fogta a hasát és a hátára dobta magát a rapper kezeit folyamatosan eltologatva a csiklandós pontjaitól.
- Könnyes a szemed.
- Me' nem kapok levegőt - fetrengett, majd hirtelen abba maradt a kínzás.
- TaeHyung?... - tette ki támaszba két kezét a fiú főlőt.
- Mi ez a nézés? - pislogott párat, hogy a nevetéstől kicsordult könnyei ne zavarják ôt, majd átkarolta szerelme nyakát, mint a villám, mire Hoseok egyből meg is csókolta az alatta mosolygó ajkakat. - M-Mit ittál!? Tök fura az íze - nyaldosta lassacskán a száját, miközben a másik lejjebb csúszott és a nyakánál kezdte puszilgatni. - Nem zavar, hogy idegen helyen vagyunk?...
- TaeHyung... Olyan... Puha vagy - suttogta a kérdést figyelmen kívül hagyva és kezeit szerelme combján vezette fel, forróságot öntve ezzel a másikba. - Hogy áll itt a helyzet? - egy aranyos mosollyal bólintott lejjebb és mintha belé lenne kódolva a mozdulat, húzta is le TaeHyung nadrágját. Majd ahogy az alsótól is megszabadított, a fiú megemelte egy kicsit a csontos lábát;
- Szeretnéd?... - kérdezte suttogva, miután feltámaszkodott az ülő helyzet közelébe.
- Mindig - válaszolta és lejjebb hajolva megnyitotta ajkait a méretre. Fokozatosan egyre beljebb csúsztatta a szájában, majd megállva a nyelvét kezdte használni a kényeztetésre.
- Ehhh túl jó... - sziszegte TaeHyung és a plafonra fölfelé emelte a fejét. Orcái pirosodni kezdtek, ahogy fülébe egyre jobban belemászottak a kéjes nyaldosások hangja. - Hoseok... - túrt szerelme hajába és apró nyögésekkel csatlakozott a mosókonyhai hangzavarba, ahol a gép zakatolása sem maradt még abba. A rapper határozottan mozgatni kezdte a fejét fel, majd kínzó lassúsággal le, aminek következményére idővel a nyelve alatt lévő szerv keményebbé vált. Türtőztetett sebességgel folytatta, a befejezésre nem is gondolva. - El... El fogok menni... - vette fürgén a levegőt. - Egyre jobban csinálod...
- Komoly!? - mosolyodott el, miután felhúzta a szorosan tapasztott ajkait. Kezével kezdett tovább munkálkodni, de sokkal szolidabban. - TaeTae... - támaszkodott szerelme arca fölé igazán boldog vigyorral díszítve részeges kinézetét.
- Én... Csak úgy mondtam, hogy jó... Hiszen j-jó... - pirult el szerelme szemeibe nézve.
- Olyan édes - hajolt le és homlokon csókolta a kisebbiket, majd pár puszit hagyott TaeHyung ajkaihoz vezető út közben. - Eszméletlenü' finom vagy - csókolta meg, miközben lábát behajlította szerelme meztelen középpontjához dörzsölődve. - Igazán ínycsiklandó egy falat.
- Hé... Farmer van rajtad... - szólt TaeHyung, amiért kényelmetlen volt a kényeztetőnek szánt érintés.
- Levegyem? Csináljuk? - emelkedett fel kábult tekintettel, az alkohol hatása miatt.
- Szerinted?...
- Mennyi esélye lehet, hogy ránk nyissanak?... - csatolta ki az övét, mire a mosókonyha ajtaját berúgta enyhén szigorú nézéssel RapMonster.
- Azért mindennek van határa!
- Megjelent a határellenőr. Hukk! - nézett fel, miközben TaeHyung a pólóját lehúzta, merevedését eltakarva, majd felnézett a földön fekve;
- Szia, Hyung. Épp megesznek engem.
- Akkor abba lehet hagyni a táplálkozást - lépett be, és követte ôt Suga, így négy ember zárkózott be a mosókonyhába a búgó mosógépet hallgatni. - Hoseok többször nem ihatsz. Hukk! - csuklott RapMon is, elárulva magát és rossz példát mutatva, még ha ô is a fiatalabb Hoseoknál.
- Nevetségesek vagytok - kuncogott Suga, mire TaeHyungon ülő rapper rámutatott.
- Az a nevetségesebb, ha leitatsz másokat, hogy utána kipróbáld milyen egy férfival - mutatta ki a foga fehérjét, miszerint Hoseokot is zavarta Suga aljas tette a leaderrel szembe.
- M-Miről beszélsz!? - értetlenkedett színészkedve és vagy tízszer leintette a részeg pletykást.
- Suga hyung... - nézett fel V, majd feltápászkodott nadrágját magára véve. - NamJoon hyung még mindig nem sejti? Tényleg gőze sincs? - állt a leader elé a szemébe nézve.

NamJoon egy szót se szólt, helyette mögötte egy hangos ajtó csapás hallatszott, majd egy kicsit züllött kedvű maknae:
- Sorra jöttök be ide... Gyűléseztek nélkülem, vagy mi? Suga hyung megint lekapta NamJoon hyungot?
- Szép hangja va' a Samsungnak... - ült a földön Hoseok válaszolva a 'vagy mi?' kérdésre és felnézett JungKookra, miközben a mosógépre mutatott. Levegőben tartott kezét V ragadta meg és segítette ôt ezzel összeszedni a padlóról. Kifelé kezdett sétálni vele, Suga, NamJoon, majd JungKook mellett elsietve. - Hova? Hova? F-Folytatjuk?...
- Csak rossz előérzetem van - pillantott vissza és látta ahogy Suga gyilkosan néz a maknaera. Hoseok kezét jobban megszorította és vitte magával elhagyva a mosókonyhát, nehogy a részeg párjára is mérges legyen az idősebbik rapper.
- Bajban vagyok, igaz?... - kérdezte félősen, összeszorított fogakkal JungKook, miután TaeHyungék ténylegesen felszívódtak a szobából a 'vihar' előtt. Nem mert megmozdulni az idősebbik előtt, követve az erdei törvényeket, hogy megvadult ragadozó előtt csak óvatosan. - Hyung... H-Halottnak kéne tettetnem magam? - nyelt egyet, szívének félelmét azzal a nyáltömeggel próbálva eloltani.
- T-Te... Olyan... - akadozott a beszédében Suga, majd egy nagyon nagyot sóhajtott és fejét NamJoom felé fordítva, aki szintén vissza rá;
- Most mi van? - húzta fel a vállait a és szokásos mosolyával nézett Hyungja szemeibe. Mivel úgy érezte, hogy most kellőképpen figyel rá, ezért elárulta;  - Én tudok mindent - jelentette ki, mire Suga értetlenül kezdte rázni a fejét. - Jó... Lehet, hogy nem tudom, mi Belgium fővárosa, de rólunk tudok - mutatott magára, majd a társára, aki még mindig némán nézett előre, értetlenkedően. - Látom, nem hiszel nekem...
- Hát... - szólalt meg.
- Tudom, hogy te csókoltál meg, mikor én azt hittem, hogy az HyoSang hyung volt.
Suga bólintott.
- Tudom, az után, a kedvedtől függően csináltad velem ugyanazt, miközben aludtam.
Suga bólintott.
- Tudom, hogy... Hogy azt csináltuk... De nem igazán emlékszem... - dörzsölte meg a nyakát kicsit elpirulva. - Akkor még nem tudtam, hogy miért rendeltél annyi italt. Gonosz volt. Így nem tudom, hogyan bántam veled... De tudom, hogy megtettük...
Suga bólintott.
- Azt is tudom, hogy a többieket megkérted, hogy legyen titok minden. És mivel egy csapat vagyunk, a mindenkibe én is beleszámítok. Szóval olyan, mintha engemet is megkértél volna, ezért szintén titokban tartottam, hogy tudom...
Suga bólintott.
- Yoongi... Hyung, te hülyének néztél engem...
- Melyik paraszt avatott be ilyen sok mindenbe? Ez a gyerek? - mutatott oldalra a csöndesen ácsorgó fiúra.
- Sok minden miatt nem tudtál előttem titkot tartani. Persze JungKookshii meg a többiek miatt se ment. Érted... Ha több ember tudja, mint kettő az már nem titok vagy hogyan van ez a mondat... - felelt összetetten, de Suga egyáltalán nem tudott figyelni rá. Rosszul érezte magát a nem várt szituáció miatt és negyvenötször megbánta, hogy a többieket valaha valamibe is beavatta. Mérges volt magára, de jobban a csapattársaira, főleg JungKookra.
- Csak, hogy tudd... - suttogta lehajtott fejjel. - Nem vagyok beléd szerelmes meg semmi ilyesmi... - mondta határozott hangsúllyal. - A szex jó volt, de nem leszek ilyen abszolút homokos, mint Hoseok vagy mások... Felejtsd el amiket megtudtál "rólunk", mert ilyen nincs is, hogy "rólunk", oké?...
- Felejteni, mi?... Kicsit túl sokat vársz tőlem, Hyung. Legalább azt mond meg, hogy miért engem választottál, mert--
- Csak... - vágott szavába.
- Csak?...
- Csak játszottam - vonta fel a vállait és tekintetét is felemelte, amiben semmi megbánást vagy gyalázat a másik felé nem volt és nem is lehetett leolvasni. Nem szégyellte a tetteit. - Bármikor játszhatok bárkivel... - fordult oldalra és JungKook pólóját megragadta, hogy a maknae ajkainak a szüzességét elvegye. Egy érintés után még többször rákapott és nem engedte. Gondolatában csak az volt, hogy a maknae megérdemli ezt a büntetést most.

JungKook POV

Csendben álltam, néztem és hallgattam végig a dolgokat előttem. Egyáltalán nem sajnáltam Suga hyungot. Nem tudtam sajnálni. Figyelmemen kívül hagytam, nem is gondoltam bele, hogy most mit érezhet. Azt hiszem, minden az ô sara. Nekem csak véleményeim (esetleg rossz időben tett rossz megjegyzéseim) vannak. Csak azok, mégis mérges volt rám... Van olyan, hogy mérgéből megcsókol? (Valaki valakit, Suga hyung engem?...)
A kezeim lefelé lógtak, míg ô a vállaimba markolt. Lehet, hogy jobb lenne olyan széles vállakkal élni, mint amilyen Jin hyungnak van, mert akkor nem tudnák könnyen összeroppantani. Hyung szorosan fogta és nyomott magához, szinte már fájt, majd egy perc múlva nem is törődtem vele. Nem tudom... Lehet, hogy kíváncsiságból, mert ez volt az első csókom vagy ilyesmi, de visszacsókoltam. Az ajkaimat ugyanúgy próbáltam mozgatni, ahogy Suga hyung tette. Idővel megremegett a testem és egyszerre éreztem hideget és meleget. Azt hiszem, akkor érhetett el a tudatomba, hogy most egy férfival smárolok egy harmadik férfi előtt.
A fejembe vér szállt és remegő ajkakat engedett el végül Suga hyung, majd rám se nézett, csak elhúzta a csíkot. Mintha elégedetlen lett volna velem...
- Bocs, hogy kezdő vagyok... - pusmogtam az általa becsapott ajtó felé, miközben ujjamat finoman végighúztam a forróvá vált ajkaimon.
Tudom... Megértettem, hogy ezt most azért csinálta, hogy bebizonyítsa NamJoon hyungnak az állítását, miszerint ô csak játszik, de... Én nem szeretem volna most játszó társ lenni... Vagy játék számára... Itt, most, NamJoon hyung előtt, egy buli mosókonyhájába, miközben a gép be volt kapcsolva és csak búgott, mint a fejem is a lopott csók után.

2 megjegyzés:

  1. Jáááj ez a mosógép nekem nagyon tetszik XD Nagyon ötletes, bár ez nem újdonság. Még mindig azt mondom nem unalmas, folytasd, elméd kiaknázhatatlan arany bánya. >___<

    VálaszTörlés
  2. Úristen *--* ez nagyon komoly XDD Kookie is fel van avatva xD folytasd minél hamarabb *---*

    VálaszTörlés