2013. június 26., szerda

6 BTS: Könnyek a testen

V POV

Álmomban, Hoseok meleg teste ölelt át. Láttam magunkat; Egy ágyban; Átkarolva. Olyan kellemes érzéssel töltött el ez az éjszakai képzeletem. Szomorú is voltam, mikor felébredtem.
Eleget agyaltam ezen és úgy döntöttem, nem teszem ki kétségeknek magam. Nem utasítom el azt a tényt, hogy szerelmes vagyok. Ezt megállapítva, így reggel, csak néztem magam elé az ágyban , nagyokat fellélegezve.
Igen, ez volt a reggel, s ez a nap is gyorsan eltelt a banda számára. Elég ostobán éreztem magam Hoseok mellett az autóban... Mindig, amikor nem figyelt rám én csak szerelmesen mosolyogtam rá. Ennyi telik a bátorságomból?? Hát nagy szám vagyok....
Haza érve beszélgettem is vele, de csak barátilag. De volt egy olyan érzésem, hogy J-Hope feszülten tartja vissza magát. Most így elmerengve, nem is lett volna baj, ha rám veti magát. De hát utólag agyalni könnyû....
Már késô este volt, mikor elköszöntünk egymástól. Épp mentünk mindketten a saját szobánkba, mikor előttünk kilépet a fürdôbôl Jin hyung egy száll törülközőben szokása szerint. Megálltam és félig-meddig elfordítottam a fejem hyung meztelenségétől. Viszont J-Hope nem ezt tette, halkan füttyentett egyet, s mikor Jin hyung elindult ô is utána settenkedett. Csak néztem csodálkozva felé.
- Add meg magad! - ordított fel J-Hope és énekes társam mögé ugrva átkarolta ruha nélküli vállait. Jin felkiáltott ijedten. Egyik kezével a csipôén lévô törülközőt, a másikkal J-Hope karját ragadta meg rémületéből. Majd óriási dobbantást hallottunk, mire én is megrezzentem. Jimin lépet ki a szobája ajtaján és sötét tekintettel nézet J-Hope szemeibe:
- Nem gondolod, hogy túl vakmerô vagy!? - csikorgatta a fogait és izmait megfeszítve, ökleit ütögetni kezdte egymáshoz, ami közé Hoseokot nyugodt szívvel elképzelte.
- Jin selymes teste kéne, ami most az én kezem alatt van? - nevetett J-Hope és ujjait végig húzta Jin kulcscsontján.
- A "selymes teste" az én tulajdonomban van, ha nem tudnád te f*sz fej! - vicsorított dühösen Jimin, majd hercegnôje szemeibe nézett. Jin bólintott, majd egy nagyot rúgott háta mögé J-Hope lábába.
- Kerüld az érintkezést... - szólt halkan az énekes, amíg eddigi fogva-tartója fájdalmasan felszisszent:
- Veletek még viccelôdni se lehet!?... - s lassan leült a földre lábszárát dörzsölve. Cipô nélkül rúgtak belé, még is úgy fájt neki, mintha hegymászó sarokkal rendelkezô lábbeli taposta volna meg.
- Túl szexi vagy - nyalta meg saját ajkait Jimin, ahogy szerelme közeledett felé.
- Úgy gondolod? - pislogott hidegen és elment Jimin mellett az ajtóban, be a szobába.
- Mi ez a hangnem? Azt akarod, hogy leteperjelek? -  s ezzel magukra csukták a bejáratott.

Hát igazán érdekes volt! Fújtam ki magam. S mérges tekintet vetve Hoseokra a szobámba mentem lefeküdni.
Ahhh miért kellet ezt most J-Hope? Miért tapiztad Jin hyungot? Játékból vagy tényleg a jó testére mozdultál? Miért mondtad nekem akkor, hogy halálosan belém szerettél? Töröm itt a fejem, mert úgy érzem fáj a szívem....
Beköszöntött a másnap és nekem sírhatnékom van, főleg ha Hoseokra gondolok. Sokára értünk haza. Bezárkóztam a szobámba és könnyeimnek szabad utat engedtem. Zokogtam, de nem bőgtem! Jól kisírtam magam, minden szomorú dolgon, ami eszembe jutott. Leginkább Hoseok miatt csöpögtek le a padlóra sós ízû cseppek az arcomról, s ha nem adtam ki hangot, akkor hallottam is, ahogy leérkezik. Eléggé kiszáradtam, de jobban éreztem magam! Lenyugodtam és kisurrantam menedékembôl inni valamit. Épp visszafordultam már, mikor J-Hope állt elôttem. Lélegzetem hirtelenjébe megszűnt...
- A szobádba vagy zárkózva? Miért? - fogta meg a vállaimat, majd közelebb hajolt és vizsgálni kezdte az arcomat. Végig nézett rajtam és simogatni kezdett orcámnál - Te sírtál... Vörösek a szemeid - Felugrottam és elfordítottam a fejem. Bőrömön is érezhette biztos, hogy nedves - Fáj valamid? Rosszul vagy? Miért sírtál? - tette fel kérdés sorozatát, mire én beleharaptam ajkaimba és akaratomon kivûl újra elkezdtek folyni belőlem a könnyek Hoseok elôtt. Megakartam dörzsölni gyorsan a szemeimet, de ô megelôzve lágyan letörölte ujjaival a cseppeket: - Még is mi a baj? - suttogta. Válaszoltam én volna, ha nem zokognék. Ahogy hangom a sírástól elcsuklott, abban a pillanatban kezdett J-Hope közelíteni ajkaival, majd lágyan és higgadtan megcsókolt. Nem ellenkeztem. Ahogy visszaegyenesedett közelebb húzott magához és fejemet a mellkasára nyomta. A könnyeim kezdtek elállni. - Mond miért sírsz? - kérdezte halkan a fejemet simogatva.
- Jin hyungot jobban szereted, mint engem. Ha ô nem lenne Jiminnel, akkor a választásod rá esne és nem rám. Én csak pót vagyok!
- Ahh idióta - nyögött fel J-Hope és még jobban magához szorított. Kezei csípômhôz csúsztak és még annál is lejjebb.
- Tegnap, ahogy hozzá értél... Miért kellett előttem? - néztem könnyesen fel rá.
- Senkit nem ölelnék így, mint most téged.
- Hoseok... Jin hyungot akkor miért?....- markoltam pólójába.
- TaeHyung, te szeretsz engem.
- És ha igen? - vágtam rá. J-Hope erre csak elmosolyodott és elkezdet maga után rángatni a szobájába. Míg én a szemeimet dörzsöltem leültetett az ágyára.
- Ha szeretsz, ne szexeljünk, hanem szeretkezzünk - fogta meg a kezeim és lassan ledöntött. A hallgatásom beleegyezés. Készségesen átkaroltam nyakánál és megcsókoltuk egymást. J-Hope hideg kezével megérintette a testemet, majd szépen és finoman levette rólam a pólóm. Én engedtem, akár egy próba baba, csak bennem dúl az érzelem, nem úgy, mint egy élettelen tárgyba. Mikor Hoseok elengedte az ajkaim, nem sejtettem volna... álmomban se, részegen se, hogy nyalogatni kezdi majd a mellbimbómat. Hoseok játszik vele, mintha saját tulajdona lenne. Istenemre mondom, ez kínzás! Teljesen felizgat. Ide-oda rántom a fejem fogaimat összeszorítva. Kezeimmel képtelen voltam mást kezdeni; rátettem J-Hope fejére és nyomtam mellkasom felé ôt, hogy folytassa (ha már elkezdte.) Tátótt szájjal kapkodtam a levegôt. S mikor J-Hope úgy döntött, egy kicsit megmaszírozza férfiasságomat, én már teljesen kifordultam magamból. Hogy fokozza a hangulatot, bedurvult és nadrágomon keresztûl (még is éreztem), rámarkolt nemességemre. Nem egyszer felnyögtem:
- J-Jó... - sóhajtottam fel, amivel megleptem Hoseokot és ô abbahagyva a mellbimbóim nyaldosását, bedugta nyelvét tágra nyitott számba:
- Mond még egyszer - nevetett mosolyogva, majd összekulcsolta ízlelôszervûnket. Én meg csak gondoltam: Hjaj de jó fej! Mondjam még egyszer, főleg úgy, hogy az ajkaimon fekszik. Észlény! De, amit csinál... és ahogy csinálja... Istenem! Minden eszetlenségét megbocsátom neki! Hoseok, szerelmem mutasd meg mi az igazi élvezet!
Magamhoz öleltem szorítva. Feltűrtem pólóját, és ô  értve a célzást, levette magáról. Majd profin kiengedve az övemet és lejjebb húzta alsómat is. Ahogy benyúlt, lélegzetem elállt. Kényeztetni, érintgetni kezdte a már felágaskodó péniszem. Nadrágon keresztûl is felforrtam tôle, és így közvetlenül....
Szóhoz se tudtam jutni. Egy sima "jó"-t se tudtam kihúzni magamból, hangos nyögéseim közben. Annyira dobog a szívem. Kalapál! Azt se tudom hirtelen hol van ez a fontos szervem. Az ereimben mindenhol lüktet, a lábaimban, a hasamban, a nyakamban. Melyik is a bal oldalam? Ahh nem bírok most ezen gondolkozni, magamra nézni... elképzelni magam. Csak Hoseokot láttam és ahogy még jobban lehúzta nadrágom. A fájdalmas rész következett... Bedugta ujjait belém és én csak néztem. Semmihez se fogható érzés! Fáj, még is élvezettel tölt el! Mozgatni kezdte, én meg kéjesen nyögtem a tempóval, amit J-Hope diktált. Addig tágított, mire úgy döntött lerántja magáról nadrágját és belém dugja élvezettôl dobogó nemi szervét. Ahh túl durva volt! Túl hirtelen és vadul vágta belém. Már így is piros szemeimbôl a fájdalom könnyei csorogtak ki testemre, mi Hoseok erôs lökési irányítottak. Lábaim egyre feljebb emelkedtek, ahogy szerelmem döngetett az ágyban, kedve szerint. Kis játék szer vagyok... azaz dehogy! Nem vagyok az. Hísz ô mondta az elején, ez nem szex, hanem szeretkezés. Ebbe belegondolva érzékenyen és teljesen elmosolyogtam. Arckifejezésemből egy vak is kiolvashatja, hogy szerelmes vagyok!

J-Hope már utolsó lökéseinél volt, majd hirtelen kirántotta belőlem és a következô pillanatban egy folyékony dolgot éreztem hasamnál és lábaimnál.
- Mi ez a hideg? - kérdeztem halkan a szemkontaktust teremtve. J-Hope csak pirultan nevetett felém:
- Hát találgass.... - ahogy beindult az agyam, tudtam. Ah te jó ég! Hoseok annyira benne volt a szeretkezésbe, hogy még el is élvezett. Wow! 
Feljebb mászott arcomhoz. Közben az övéje az enyémhez dörzsölődött. Kényeztettet engem, ameddig ô nem érezte magán a fáradtságot. E napi éjszakám ultra perverzen sikerült, így Hoseok alatt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése