2013. június 18., kedd

1 BTS: Nincs lépés

- Mond már el neki! - szekálta J-Hope Jimint.
Kora reggel volt és a fiúknak még nem kellett sehova se sietni. Kellemesen ébredhettek és reggelizhettek. Az asztalnál már JungKook ült és az elôbb említett két másik személy.
- Nagyon hálás vagyok J-Hope, azaz Hoseok, hogy meg-meghallgatsz! De tökre! Teljesen! Ne nézz így rám!
- Hja, tom - gyűrte az arcát támaszkodva.
- Jó, hogy nem adod tovább - fújt ki magát mosolyogva.
- Hô? Nem kellet volna tovább adnom? - ugrott fel J-Hope, ahogy Jimin is. Megrémült a fiatalabbik, hogy most még is mi van? Kérlôen nézet a másikra, hogy mondja, ez csak egy pocsék poén volt, egy ugratás! - Ez kettônk titka lett volna?.. Én elmondtam... - folyatta J-Hope - TaeHyungnak.
- Csak V-nek!? - fogta meg a másik kezét.
- Heheheh tényleg rád hoztam a frászt? - nevetett jó ízûen - Csak V-nek mondtam el, igen. Azt is csak véletlenül. Jinnek nem mondom el, mert neked kell elmondanod!
- Mirôl beszéltek? - kíváncsian nézet JungKook hyungaira az asztal másik oldaláról.
- S-Semmin! - pirult kicsit Jimin.
-Figyelj... - suttogta tovább J-Hope - Már majdnem egy egész hónapja hajtogatod, hogy Jin milyen "nôies, kedves, jó partner, bele szerettem!" Ne érts félre, nem veszem rossz néven, hogy bízol bennem. Sôt örülök, hogy engem választottál. De, az egész magánéletedet rám zúdítod, az azért szar!
- Egy gyáva féreg vagyok lépni! - szomorodott el Jimin.
- Mondtam már, akkor kell rá támadnod, mikor zuhanyzik! - nyújtotta ki perverzesen a nyelvét, még hátborzongatóbb hanglejtéssel lezárva mondatát. Jiminnek nem kevés pír jelent meg az arcán - Háháhá elképzelted ôt! - nevetett J-Hope.
- N-Nem tudok magammal mást kezdeni! Hagy képzelôdjek tovább, mint egy fûvet legelô barom az elhagyott tanyán!
- Nem vagy elhagyva! - karolta át a vállánál a másikat - Aishh a végén még depressziós leszel! Tudod mit! Lépek én helyetted! - nézett a lépcsôre, ahonnan V és Jin jött lefelé.
- Mi? Hoseok, ne! - emelkedett fel Jimin, de a másik már szóra nyitotta a száját:
- Jin hyung, Jimin szerint te vagy a legjobb képû és egyben a legnôiesebb!
- Hoseok!!! - fogta le a szószátyárt Jimin, miközben elbújt annak a háta mögé.
- Én, nőies?? Nézzetek JungKookra! - mutatott zavartan nevetve.
- Mi bajotok? - ébredt fel a szundikáló maknae.
- De Jimin szeretné is csinálni veled! - tolta el J-Hope társa kezét a szájáról.
- Elég legyeeeeeen!!! - lökte le a baj keverôt a székrôl.
- Mit szeretne csinálni velem?..... - nézet Jin.
- Áháháhá Én tudom! - emelte fel a kezeit V boldogan.
- Pssszt! - tette szájához ujjait J-Hope, miközben Jimin bosszúsan ráült a hátára és leszorította a fejét a földre:
- Kiszedem a nyelvedet, te köcsög!
- Mondja már el valamelyikőtök! - kérlelte Jin ôket.
- Pszt! - utánozta V, J-Hope mozdulatát.

Érdekesen kezdődött a nap és érdekesen is fejezôdôtt be. Jin folyamatosan érdeklődött a többieknél. Végül este, Jiminhez ment. Választ kérdésére nem tudott kapni. Jimin pirulva dadogott össze-vissza, majd szobájába sietett, indokkal, hogy túl fáradt ilyenekhez. Ezt szépen elintézte neki J-Hope!


Jimin a másnapot is mihamar túl akarta élni, de valahogy az este nem sikeredett a legjobban számára.
- Jimin depressziós lett.
- Szerintem is - beszélgetett hangosan J-Hope és V - Szóval?... Megcsináljuk?
- Persze hogy! Hisz már régóta tervezzûk - nevetett J-Hope jóízûen.
- Mit csináltok? - kérdezett rájuk Jimin.
- Hát tudod - karolta át vállánál J-Hope.
- Mit tudok? - nézet rájuk, miközben a fürdô felé vezették.
- Hát azt, hogy én...... nem vicceltem a zuhanyzást illetôen!
V kinyitotta a fürdôszoba ajtaját és kegyetlenül belökték rajta az áldozatot.
- Hogy csinálhatjátok ezt? - kiabált ki Jimin, mire J-Hope bezárta kulcsra az ajtót és pacsizott egyet V-vel.
- V-Valaki bejött? - zárta el a csapokat a meleg vizet élvezô énekes.
- B-Bocsánat, Jin! N-Nem akartalak megzavarni, csak... belöktek - vágta magát haptákba, hátat fordítva és becsukta szemeit.
- "Belöktek?" - csengett vissza Jin gyönyörû hangja, ami Jimin szívét még jobban megdobogtatta.
- A-Aha, de folytasd csak!
- Hülye leszek folytatni t-társaságban!
- A-akkor ki fogsz jönni? - nyelt egy nagyot Jimin.
- Úgy nézz ki. Ugye el vagy fordulva?
- I-Igen!
- Csak egy törülközővel tudom eltakarni magam, úgy is jöttem be. Mivel nem figyeltek rá, hogy ki esik el épp az elhagyott ruhátokba, ezért engem se vesztek figyelembe, ahogy egy száll törülközőben sétálok el ide... - hallatszott, ahogy Jin elhúzta a zuhany kabin ajtaját. Kecsesen kilépett kicsit takargatva magát és hosszú karjaival a törülköző után nyúlt.
- Nem hallok semmit! - kiabált be szemtelenül V.
- Te még hallgatózol is?? - ütött  idegesen és dühösen az ajtóra Jimin.
- M-Még ne nézz véletlenül se hátra! - pirultan szólt Jin, ahogy próbálta rendesen magára csavarni a törülközőt. Majd ô is kikopogott az ajtón:
- Nyissátok ki! TaeHyung!
- Uhh Jimin, nem érzel forróságot, hogy melletted van Jin? - kérdezte nevetgélve J-Hope.
- M-Mirôl beszélnek ezek - fintorgott Jin.
- Agyon kéne ôket ütni... - suttogta gyilkos és kétségbe esett tekintettel Jimin.
- Bele estem itt a gyerekek ostoba játékába! - tépelődött Jin, s miután megigazítgatta magát a tükör elôtt leült a padlón lévô szőnyegre a falnak dőlve.
- B-Bocsánat... - nézet Jimin a szeme sarkából a másik meztelen és vizes testére, akaratlanul beindult a nyálelválasztása, majd nyelt is egy nagyot (mióta itt bent van, nem tudja hányadszorra.)
- Semmi. Te nem vagy benne..... Már nem kell az ajtót bámulnod...
Jimin megfordult és óvatosan végig nézett az énekesen, hogy ne legyen túl feltünô, ahogy egyre csak forróbb lesz teste a látványtól. Végig mért hosszú kinyújtott lábain, keskeny csipôén és a nyakán lefolyó víz cseppeket követte tátott szájjal. Összeszorította öklét. Félni kezdett magától, érezte, hogy nem bír ellent állni.
- Én.... - lépett Jin felé, mintha nem is ô irányítaná járását. Tudat alattian közeledett.
- Válaszolsz most nekem Jimin? - nézett fel rá Jin - Miket hordtatok össze tegnap reggel? Mit akarsz tôlem?
- Aaam - guggolt le kontroll nélkül Jimin - Aa-Akarlak - harapta el a szó végét.
- Mit?
- Téged! - vágta rá a választ és hozzá ért Jin kezéhez. Egymást nézték, majd Jimin hirtelen lehajtotta fejét és felpattant.
- Kiengedhettek! Bevallottam!
- Hagy halljuk - szólt J-Hope.
- Szeretem SeokJint! Engedjetek ki, mielôtt valami olyat hallok tôle, amit nem akarok!!!
A két bajkeverô, ahogy elfordították a zárat, Jimin kirohant sebesen az ajtón. Jin is felpattant és utána kiálltott, de nem tudott futni.
- Uhh de jó tested van, Jin - nyalta meg saját ajkait J-Hope.
- Hé! - vágta hasba V.
- Uh! Jól van! Csak jó ízlése van Jiminnek!

6 megjegyzés:

  1. Viiip ez nagyon nagyon jóóóó. Még ha jól emlékszem nem olvastam BTS-el yaoit, de ez nagyon tetszik. Jól írsz, mondjuk icipicit kevés a leírásod, de még így is imádom. :D

    VálaszTörlés
  2. Legnépszerűbb BTS fanfiction! Taps, taps :))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. "Áháhá én tudoom!" > borultam.. :D nagyon jól eltaláltad a hangulatot elsőre, úgyhogy ezen szép lassan mindenképp végigfutok majd ^^

    VálaszTörlés
  4. Igazából telhetnek az évek, írodhatnak a ficik, de ez a fici még mindig a legjobb!

    VálaszTörlés
  5. Egyet ertek az elottem szoloval! A 2018 mindjart itt lesz es szeretnem jol kezdeni ezt az evemet, igy ujra olvasom. Mindenkinek ajanlani tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozzateszem EN SEM SHIPPELEM Jimint Jinnel, de akkor is olyan jo! A fici kozben nagyon sok mas parositas is elofordul.
      Jint igazabol az egesz csapat elsajatithatna.

      Törlés