2013. június 23., vasárnap

4 BTS: Szerelmes tagok

Reggel, mikor ebédelni mentek. Jin ment előre, majd utána Jimin:
- Fordulj meg - szólt szerelméhez, aki épp a lépcsô utolsó fokáról lépett le. Jin egy "hm"-mel hátra nézett és Jimin megcsókolta ôt. Ez már nem reggeli csók szerepébe játszott, hisz egy egész ölelkezés vezetődött le már kora-kora reggel, mikor fel álomba felébredtek egy ágyban.
Rap Monster nyugisan vitte bögréjét az asztalhoz, mikor megpillantotta a gerle párt egymás karjaiban. Annyira rosszul lát már napszemüveg nélkül??? - gondolta és megdörzsölte szemeit, de a látvány nem változott meg utána se.
- Hé! Mi a francot mûveltek?? - kérdezett rájuk.

V POV

Remek! Most az egész banda itt lehet, a két jó madár miatt, hogy leaderünk kioktasson minket... Legalább nem kell sietnünk semmilyen programra.  Unottan hallgattam Monster fecsegését. Aish; direkt csinálták Jiminék? J-Hope és én simán titokba tartottuk volna. Direkt csókolták meg egymást a ház közepén vagy csak ennyire eszetlenek?
- Tekintettel vagyunk a csapat beosztásaira! - emelte fel kezét Jin szóhoz jutva.
- Az addig oké, de ránk, csapattagokra is azzal kell lennetek. Elôttünk smacizni nem egy leányálom... Én, ahogy megláttalak titeket itt a lépcsônél, bazira meglepődtem, majdnem elejtettem a bögrémet, márpedig ezt a bögrét imádom!! - Hogy jön ide a bögre? Gyűrtem az arcomat unottan, majd Jinre figyeltem, aki megszeppent:
- É-Én azt hittem eddig, rajtam kivûl mindenki tudja, hogy Jimin szerelmes belém....
- Csak nekem mondta el - verte hátba J-Hope az általa említett "bátor lovagot" - Aztán én tovább adtam TaeHyungnak.
- Hja - támasztottam alá a tényt. Suga és JungKook összenéztek, azonosságot találva magukba, hogy kettôjük közül egyikük se tudta... nem, hogy tudta, de nem is sejtettek semmit.
Na de, ezen a fej mosás szerûen is túl estünk! De azért nap, mint nap belegondolok, hogy ezen a "fej mosáson" Jimin és Jin nem vett részt!? Hísz Monster világosan megmondta, hogy ne csókolózzanak előttünk! Süketek vagy ott se voltak? Két hülye, jól egymásra talált!!
- Nem zavartatják magukat... Bárhol vannak csókolózni látom ôket!
- Nekem mondod?... - beszélgettünk J-Hopeval kint a teraszon lógatva a lábunkat a padról ebben a kellemes melegben. Szinte csak partneremet figyeltem, máshova nem is néztem egy pillanatra sem. Nagyon beszédes... Hallgattam is, de idôvel már csak a szája járását követtem.
Belegondoltam... Eltöprengtem.. Egy hülyeségen! Egy házba lakok most egy meleg párral. Két férfia ajak egymáson? Mi ebben a jó? - mondom, hülyeségek járnak a fejembe! A meleg teheti?... Vagy az, hogy már egy jó ideje J-Hope piros és fényes ajkait bámulom? Wáá "piros és fényes"? Micsoda jelzôk? Ezek hogy törtek be eszem ajtaján? Mindenesetre Jimin és Jin kapcsolata rossz hatással van rám!
- TaeHyung rosszul vagy? Bemehetünk - pechemre észre vette, hogy feszült vagyok... J-Hope kezét homlokomra tette; Megrémültem. Megrémültem magamtól, ahogy olyan különösen jó és kellemes érzés tört fel bennem, mikor J-Hope hideg tenyerét rám emelte. Kifújtam magam és megállapítottam; Én most nem vagyok komplett!

Dolgoztunk-dolgoztunk. Aztán erre a napra rá még egy. Este felé, mikor hazaértünk J-Hope Jint kereste, mivel a fejesek hívták. Sehol sem találta az énekest, s hozzám fordult. Velem együtt oda álltunk Jimin ajtaja elé, biztosra véve, hogy Jin épp bent tartózkodik. J-Hope tétovázott, nem mert kopogni. Én csak a háttérben álltam a rappertôl nem messze.
- Vajon most mit csinálhatnak bent? - vetette fel a kérdést. Én felnevettem, mert jól sejtettem, hogy falják egymást szokás szerint. S... erre gondolva újra az a hülyeség jött elô fejemben. - Te is arra gondolsz, hogy...
        Azt gondolok, amit teszek. Azt teszem, amit gondolok. De istenem!! Irgalmazz! Miért? J-Hope épp beakarta fejezni a mondatát, mire én hirtelen hozzá érintettem ajkaimat az övéjéhez. Gyorsan elléptem tôle, mire egymásra bámultunk. Kezemet szájam elé rántottam és rohantam volna a világ végig, de J-Hope megragadta a karom.
- Kérlek engedj el! - szóltam, szinte már zokogva. J-Hope nem óhajtott engedelmeskedni a szavamnak. Megálltam háttal neki.
- Miért van az, hogy csók után valaki mindig csak elfut? - tette fel a kérdést higgadtan.
- Hoseok - hökkentem fel, ahogy jobban megszorította a csuklómat, hogy véletlenül se tudjam kirántani karmai közül.
- Filmekben is azonnal elfutnak. De te ne híd, hogy én elengedlek. Nincs itt egy lélek se. Tehát felelj most TaeHyung; Mit is tettél most?
Nem láttam az arcát, de nem is akartam. Biztos mérges rám...
- Véletlen volt - zihálva mondtam.
- Véletlen? Nem voltál olyan közel hozzám, hogy csókolva rám ess.
- Ez nem is volt csók! - javítottam ki felemelt hangon.
- Akkor ez? - J-Hope hirtelen megforgatott magával szembe és derekamnál átkarolva megcsókolt. Hozzám nyomta magát, majd ahogy mozgatta az ajkaimat járásra bírt és a falnak ütköztem. Kitámasztotta két kezét oldalaimon. Mikor kikulcsolta nyelvét az enyémmel, J-Hope hátrébb hajtotta fejét. Óvatosan és lágyan beletúrt a hajamba, én meg nem értve semmit lerogytam térdeimen, egyre lejjebb sülyedve! Mint egy hajó, amit csak az ép ész tudott fent tartani a vízen. Nekem nem, hogy ép eszem, de tiszta gondolatom sincs, ahogy sok másom se. Meg mondom mim van...... A most debütált Bangtan Boys egyik rappere a nyakamba! Dögivel.... Csak tudnám, miért van??
- Mond; miért csináltad az elôbb? - kérdezte tôlem, miközben ujjait összekulcsolta az enyémmel.
- Ne gondolj semmire! Az csak.... - mondtam a számra tapadt szavakat, miket J-Hope csókja nem sodort le. - E-engedj el... - higgadtam le - Felejtsük el! - (ez szépen kijött: le,el,le,el) Bátran felnéztem rá. J-Hope elkezdett nevetni;
- Késô bánat! - és újra megcsókolt hosszasan. Mikor elengedett, nyeltem egyet és csodálkozni kezdtem magamon:
- Hoseok.... Nem értem mi van velem, de nagyon gyorsan dobog a szívem!
Ô csak nézet rám. Megpödörte pár hajtincsemet és lassan még jobban elmosolyodott:
- Tiszta bolondság, nem igaz? Nekem is zakatol. Lehet, hogy egymásba szerettünk - kuncogott mélyen a szemembe nézve. Én alaposan elpirultam a fülem széléig is. - Szerinted? - kérdezte. Felemelte szájához összekulcsolt kezünket és egy nem várt csókot adott a mutatóujjamra. Tátott szájjal figyeltem, hogy ajkai hozzá nyomottak. Vajon én is arra a sorsa jutok, mint Jin hyung? M-Mibe keveredtem? Tényleg beleszerettem Hoseokba?




6 megjegyzés:

  1. Jáááájjjj de édesek, már két meleg pár van a dormban. EEEzzz annyira édes komolyan. És imádom az egészet. Remélem, jó hosszú lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszek, unie :')))
      Örülök, hogy élvezed az olvasást :D

      Törlés
  2. Ahjaaaja... :D Elkezdtem ezt a történeted is, pedig én nagyon nem ismerem a btst. :d Miket nem ki tudsz találni te. xD Még mindig frappánsnak tartom a hasonlataidat és a hülyeséget nagyon jól tudod adni. :D Imádom, de még mindig vannak benne kis hibák... :D Majd valakit kérj meg, hogy segítsen rávilágítani ezekre, aki ért hozzá. :D
    Szia pocikám.. Csak így tovább. :D Ügyesen és kitartóan. Tényleg sokat látok benned. :D Különlegesen írsz, ami tetszik a hibáid ellenére is. .:3 De tényleg... Nem olyan slampos, olyan.... Nem megszokott. Jóóóóó *-*

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kiri-chan :))
      De hamarabb lennék atomfizikus, mint író >o< XDD

      Törlés
  3. Nem szeretem a yaoit....de ez annyira bejön*-------------------*

    VálaszTörlés
  4. Hát ez naon jó vót

    VálaszTörlés