2013. június 2., vasárnap

13 *Törmelékek* {Teen Top}

A törmelékek, mikor a Teen Top és a 100% egy helyen van.

- Miért nem lehet???
- Niel, higgadj le! - állt Chunji L.Joe és az énekes közé.
- Ha ti is aludhatok együtt, akkor hagy mi is! - nézett mérgesen Niel.
- A 100% is itt van, ha meghallanak titeket; annyi! - oktatta ki L.Joe.
- Aludjunk mind együtt és akkor nem lesz semmi - mosolygott el Ricky.
- Mit szólsz bele? - vetett gyilkos tekintetett Niel a kisebbikre.
- M-Most miért? - hátrált reflexbôl az elôtte dühöngôtôl.
- Ennyire nehéz felfogású vagy! - rázta a fejét a kis rapper.
- L.Joe! - ugrott egyet az énekes, de CAP hátulról lefogta és befogta a száját.
- L.Joe! Bennem bízhatsz.
Ekkor nyitott be a 100% egyik tagja, HyukJin és két társa.
- De régen találkoztunk - mondta SangHoon.
CAP zavartan elengedte Nielt és háta mögé tette kezeit.
- L.Joe? - kérdezte suttogva Chunji, hogy mire jutnak most. A rapper mély lélegzetet vett, majd egy határozott bólintással:
- Rendben...Ne halljalak titeket.
Niel büszkén kihúzta magát és felemelte fejét, ezt a vitát ô nyerte.
- RokHyun!!! - tárta ki Ricky karjait a nem várt vendégekre.



Így telt az eslô napjuk, elhelyezkedéssel és újra találkozással.
Ma pedig kezdôthet a forgatás. A srácok már kora reggel ébredeztek. Köz tud a TEEN TOP két rapperérôl, hogy a legtöbbet alszanak.... Chunji pihenten feltápászkodott az ágyból és az ablakhoz ment, elhúzta az óriás, sötét függönyt és beengedte a friss levegôt. Ahogy a nyári szél belekapott a textil anyagba, majd Chunji hajába és ruháját mozgásba lendítette. A gyönyörű nap fénytôl szunnyadó L.Joe ébredezni kezdett. Ahogy kinyitotta szemeit, számára még a meleg természetnél is szebb látvány tárult. Tátva maradtak az ajkai, egy félbehagyott ásításnál és nézte, hogy szerelme a sûrû fénybe a levegôt szívja magába. ahogy a fény elvakította, csak Chunjit látta és hallotta suhogó ruháját. Az ámulattól szónak eredt:
- Azt hiszem... még jobban beléd szerettem....
- Hô? Felébredtél? - nézet egy lehengerlô mosollyal hátra. L.Joe szíve kalapálni kezdet és feltérdelt az ágyra:
- Chunji....... - tárta ki karjait.
- Mi az? - ment oda hozzá. L.Joe becsukta a szemeit és lágyan átölelte Chunjit a nyakában.


- S a TEEN TOP és a 100% újra együtt jelentkezik a nyárral!!!
Az elsô forgatás megkezdödôtt. Egy kis elô beszélgetés, viccelôdés, ahogy szokott lenni.
- Akkor hát most elviszünk titeket egy sötét helyre! - tette közzé a mûsorvezetô.
- Nem férûnk be mindannyian Niel fejébe! - szólt Ricky, mire CAP belerúgott a székébe - Na!
A fiúkat egy elhagyatott sötét, romos házba viszik. Ahol egyszerre megy be a 6 TEEN TOP és a 7 100% tag. Mivel  bent vaksötét van, s a lényeg az, hogy melyik csapatnak az énekese, vagy rappere jut elsônek a kijárathoz.
- Nem bírom!! - szólalt meg HyukJin, ahogy beléptek.
- Nekem mondod? - kapott RokHyun az elôtte lévô keze után, amit sikeresen el is kapott.
- Az orrom hegyéig se látok! - lépegetett ChangBum.
- Én nem figyeltem, vagy tényleg nem mondták, hogy ez egy üres terem-e vagy beleütközhetünk valamikbe? - fordult hátra CAP, mert ô és Ricky volt most jelenleg legelôl.
- Ezt a szart! - nevetett fel MinWoo.
- Ohh!! Ki vagy? Óvatosan! - dôlt valaki CAP mellkasára:
- CAP? - hallatszott Niel hangja.
- Hja, hogy te vagy az!
- Nem látok semmit.... - egyenesedett fel az énekes és átkarolta a leaderje karját találomra.
- Én látok..... - mondta ChangJo.
- Hogy-hogy? - kérdezte ChangBum.
- Messzire nem, de itt mellettem lévô JongHwant látom.
- ChangJo szuper látása! Mi nyerünk! - hangoztatta Ricky.
- É is látok, legalábbis egy valakit.... - szólt L.Joe.
- Hogy érted? - kérdezte CAP.
- Látom Chunji ragyogását! - mondta jó kedvûen.
- Mögöttem vagy L.joe? - kérdezte az említett énekes.
- Aham, de menj csak elôre.
Hiába kapkodták a lábukat, nem úgy tûnt, hogy haladnak is hozzá.
- Ki van legelôl? - kérdezte RokHyun, aki még mindig HyukJin kezét fogta.
- Szerintem én! - kiabált ChanYong.
- Éljen! - sikította a 100%, a győzelemért.
- Nem én?.... - kérdezte Ricky.
- Még mindig itt vagyok melletted, sôt már Niel is...... Nagy a valószínûsége, hogy leelôztek..... - válaszolt CAP.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Este a vacsoránál lévô csöndet RokHyun szakította félbe:
- Tudtátok, hogy Chunji és L.Joe járnak?
- Honnan veszed ezt?
- Ez igaz! Ricky mondta - állt fel - észre vettem, hogy mindig együtt vannak és ezt megemlítettem Rickynek, aki véletlenül elmondta a részleteket, bár hozzátette, hogy ne adjam tovább - nézet el.
- Chunji és L.Joe? - nézet MinWoo. A többség nem hitt RokHyunnak.
- Mit csinálsz? - fordult meg az ágyban ChanYong. A leader csak írt valamit a telefonján, majd letette az asztalra:
- Semmit.... - bújt ChanYonghoz szorosan.

Másnap reggel:
- Még is mit jelentsen ez!!?? - halladszott ki Chunji hangja a szobájából.
- Higgadj le.... - kérlelte L.Joe. Chunji ingerülten jött ki, kezébe a telefonjával:
- Mit akar ezzel MinWoo???
- Pssszzz!... - pisszegett neki L.Joe utána rohanva.
Chunjinak twitteren írta MinWoo: "Tényleg szereted L.Joet?" Az éjszaka folyamán ezt több ezren látták és írtak hozzá. Nem tudta, hogy reagáljon erre, ha csak úgy hagyja válasz nélkül a kérdést, az fel ér egy igennel. Chunji idegesen megdörzsölte a fejét és befutott a fürdőbe. L.Joe, mintha egymáshoz lennének kötve, ment utána:
- Nem kell aggódnod emiatt! Ez a szimpla kérdés nem ér semmit. Egyszerûen nem írsz rá és kész....
- Lee ByungHun...
L.Joe nyugtatás kép összefûzte egymás ujjaikat. Csak, hogy Chunji még jobban érezze magát, megcsókolta a rappert.
Nem ment fel twitterre, bár mennyi dolog érkezzen is, bárkitôl. Nem utálta meg MinWoo-t. Szereti. De azért kíváncsi, hogy honnét szedte.
- Amm.. Azt hiszem én voltam - szólt Ricky este a fiúkhoz.
- Te beszéltél kettôjûkrôl? - nézet rá szigorúan CAP.
- Véletlen volt! Én jól tudok titkokat tartani, csak az nem akinek elmondom!
Most egy kicsit mérges voltak rá, baklövése miatt. De pont nem a két érintett haragudott rá, Chunji és L.Joe.
- Mi van veled Chunji? - feküdtek be az ágyba - Ne törődj a 100%-kal. Tudod mivel törödj? - emelkedett fel mosolyogva L.Joe.
- Hm? Mivel?
- Velem - bólintott boldogan - Nem akarnál most egy kicsit hancúrozni?.... - mászott Chunjira - A jó kedvért.
Lehajolt és megcsókolta szerelmét.
- L.Joe.... Akarlak - túrt a másik hajába.
- Én is téged.... nagyon-nagyon - a rapper beleült Chunji ölébe és mozogni kezdett, amíg az énekes le nem teperte.
- Magadévá teszel? - nézet szerelmesen L.Joe.
- Használjuk hát ezt a módját a pihenésnek - csókolta meg tûzesen. Vetkôzni kezdtek. L.Joe nagyon élvezte, túl régen csinálták már. Éhezett arra, hogy Chunji belé hatoljon. Halk kis nyögései töltötték be a szoba négy falát. Chunji energiát nyert a rapper hangjából. L.Joe halkan élvezgetett és nem tudott betelni szerelmével. Egymást ott csókolták, ahol érték. Még régebben sem próbálták reggelig csinálni, de most úgy látszik (ahogy nem figyeltek oda) 4-ig sikerült egymás szeretettel és vággyal teli karjaiba lenni végig.
- Chunji..... - feküdt hátára L.Joe.
- Igen?
- Enyém vagy?
- Mi az Byunghun? Gondolkodsz valamin?
- Mintha kevesebbet lennél velem......
- Ez hülyeség! Együtt alszunk és a tetejében... most szeretkeztünk... - köszörülte meg a torkát a végén Chunji. L.Joe kibiggyesztette ajkait és maga elé bólintót:
- Minden nap csinálhatnánk így! - s a szeme, mintha megcsillant volna.
- Nem.... - vágta rá Chunji nevetve. Félti attól azért L.Joet, vigyázni szeretne inkább rá. Felemelkedett és egy kis kárpótlásul egy pihentetô hosszú csókot adott neki.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Niel POV

Nagyon tetszenek az eddigi napok! Mindig füligérô mosollyal vonszolom magam mindenhova. Felkelni CAP-pel, forgatni CAP-pel, pihenni CAP-pel, aludni CAP-el. Olyan tündér mese. Szinte már sírok.
Ahogy ma véget ért a munkánk, a naplemente a tengeren tükröződött vissza. Ki mentem a szobánk erkélyére. CAP bent feküdt az ágyon.
Kedvem támadt egy óriásit kiáltani:
- Nieeeeeeeeeeeeel vagyoooooooooook!!! Wáááááááá Végeeee a napnaaaak!!! - nyújtottam a magánhangzókat mosollyal az arcomon. Felemelô érzés!
- Kinek kiabálsz Niel? - jött ki a másik erkélyre MinWoo hyung.
- Mindenkineeeeeeeeeeeeeek!!! - válaszoltam  megragadva a korlátot úgy ki-kihajolva.
- De aztán halkulj is! - nevetett a 100% leadere és visszament. Eszembe jutott, hogy ki szokott hasonlókat mondani nekem, aztán gondoltam egyet és magamtól, hangosan felnyögtem:
- Aahhhhhh!!!
- Niel? - kapta fel a fejét CAP rám nézve, de én intettem, hogy nincs semmi baj és mutattam; figyeljen,
- Mi az ördög volt ez? - jött ki az erkélyére a várva várt személyem, L.Joe.
- Hahahaha Bevetted! - néztem rá, hasamat fogva.
- Niel! - morgott rám.
- Ez nem humoros... - állt L.Joe mellé Chunji. Nekem már a könnyek jöttek ki a szemembôl a nevetés miatt, ahogy átvertem ôket. Ahahah a két hülye! Törülgettem szemem cseppeit halkulva. S bementem a szobámba, ott hagyva a mostanában idegesítô alacsony rappert és párját.
Dörzsöltem szemeimet és felguggoltam az ágyunkra.
- Jól szórakozol? - kérdezte CAP jó kedvûen. ô is örömmel látta, ha remekül el vagyok.
- Nagyon is - suttogtam szememet kinyitva és átkaroltam szerelmem nyakát. Közelebb hajolva megcsókoltuk egymást. Nem is vettem észre, de az élvezet megint elragadott. Még jobban elkezdtem rámászni. Dörgölődni hozzá. Képtelen vagyok elengedni MinSoo-t. Nem zavartatta magát miattam. Kényeztetett azzal, hogy átdugta a nyelvét és összekulcsolta az enyémmel.
Nem bírtam a szememet se becsukni. Nagyon forrónak éreztem magam. CAP övéhez értem, mire ô kegyetlenül elengedett és még az ölelésembôl is kibújt:
-Nem-nem Niel. Tudod, hogy nem lehet.
- Aiish!! - ugrottam vissza ölébe fejemet rázva.
- Hé-hé! Nyugodj le! - CAP átölelt és letepert az ágyra. Nyakamba feküdt, hozzám bújt. Összefûztem ujjainkat. Sikerült enyhíteni vágyaimat.
- Szeretlek, MinSoo.... - mondtam gyengéden.
 - Igen, szeretlek - bólintott, majd rám se nézett úgy simogatta meg a fejem búbját.
Attól még, hogy nem közösülhetünk.... Igen is jól érzem magam. Vele békésen aludni...... Jó!



2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Kérlek szépen, a Teen Top testvérbandája. A TOPMedia 7, de most már 5 tagú tehetségei.

      Törlés