2013. április 8., hétfő

3 *Kis Háziállat* {Teen Top}

CAP POV (az ô szemszögébôl)

Niel tányéráról folyamatosan eltûnek a csirke, pulyka csontok, mikor felállok melôle. Az utóbbi idôkbe sikerúlt is kiderítenem miért:
- Kint kell maradnia!
- De MinSoooo!
- Nem hozhatod be ide!
- De Candy aranyos kutya! - nyafogott Niel a kutyára nézve. - Kell nekem ez a labrador!
- Maradjon csak kóbor kutya! - intettem le és kinyitottam a garázs ajtót. Az eb gyorsan kifutott rajta:
- Candyyy!!!
- Na látod! Elszökött vagy lehet, hogy haza megy...
- Nincs is nyakörve...
Átkaroltam vállánál és magamhoz öleltem. Úgy látszik az a állat nagyon a szívéhez nôtt. Vajon meddig titkolta elôlem??
Ekkor Ô is magához szorított. Nem volt valami kényelmes, de valamiért nem volt kedvem elengedni ôt. Hirtelen Niel elvesztette az egyensúlyát és rám nehezült, de megtartottam:
- Jól vagy?? Elkaptad L.Joe-tôl a betegséget??
- Neeem.. Jól vagyok! - támaszkodott a vállamra. Kellemes illatot éreztem felôle, megsimogattam a haját.
- Menjünk fel, itt hidegebb van.
- Ha lehet, inkább ne...
Mi van?? Nevettem magamba. Na jó, be vallóm, jó ha szeretjük egymást, de ilyesmit nem szoktunk. Mi van vele? Egyre szorosabban ölel magához...
- Niel, engedj el...
Hangomra felemelte a fejét és szégenlôsen hátra kezdett lépni, de elôre csúszott. Az ügyetlen!
Az ajkai pont az enyémre estek:
- A francba veled... - léptem hátra.
- A-É Én nem! Nem akartam! Véletlen volt! Ezer százalékban biztosra veheted! Nagyon csúszós ez a cipô! S nézd! Ez nem volt csók! Nem olyan volt! - járt a szája szünet és lélegzet vétel nélkül. Le kellett állítanom:
- Niel! Húzz fel! Most!
- Oh-Oh Igenis!! - futott fel a lépcsôn.
Végül is nem vagyok rá mérges. Rosszabb lett volna, ha állon fejel. Megharaptam egy kicsit az ajkam és mentem fel utána én is.
Mi lehetett most? Hosszú ölelés és kiskutya... Ez mind... Nem. Hiszen Niel sose nézz ki úgy vagy lehet, hogy elnyomja magában? Lehet, hogy a szeretett hiányába szenved?
Tettem államhoz a kezem, majd fel érve láttam, hogy Ricky és ChangJo kártyáznak az asztalnál.
- Chunji? - kérdeztem.
- Lee Joe-nál - felelte Ricky.
- És Niel?...
- Jó, hogy mondod! Az elôbb futott be a szobájába. Elôszôr neki ment az ajtaja bal sarkának, utána a jobbnak! Harmadszorra meg sikerült megtalálnia a hajléka bejáratát! fura volt, de ô végül is Niel! - nézegette kártyáit Ricky.
- Megnézem... - mondtam és elhagytam az elôszobát.


Leader kötelességem vele törôdni, amúgy nem érdekelne a kölyök!
Benyitottam a szobájába és Ô az ágyán feküdt.
- Kutya hiány?
- Nem igazán!.... -bújt bele a párnájába.
Rá guggoltam az ágyra, mire ô megrezzent:
- Haragszol rám? Nagyon?...
- Tudod miért kéne haragudnom?
- Mindenért! A kutyáért! Az elcsúszásomért!
- Ha haragudnék, már nem élnél! Fôleg az elcsúszásodért! - nevettem, majd komolyra fordítottam hangulatomat: - Sok kérdést hagytál nekem...
- Milyeneket?
- Szoktál - kezdtem bele a faggatásba -, úgy szomorú lenni, hogy nem mutatod ki?
- I-Igen, ritkán... miért?
- Jó érzés valakit megölelned?
- Hô?
- Például engem?
- N-Nem értem a kérdést... - fordult felém pirult arccal. Megakartam vele értetni, s arra gondoltam, hogy ezt úgy érhetem el, ha átölelem ismét. Megijedt, ahogy hozzá értem.
- Ez jó érzés?
Niel nem válaszolt. Kezei lassan simítottak fel végig a hátamon. Majd végre, válasz kép:
- Aham...
- Te... Szeretett hiányos vagy?
Olyan érzés fogott el, hogy hozzá dörgölôdtem.
- L-Lehet. Nem tudom igazán, hogy mi az... - válaszolta lágy hangján. Egy kicsit rá nehezültem.
- MinSoo?... - ejtette ki a nevemet, de mégis mit mondhatnék rá? Ahogy nem rég, ismét beletúrtam a hajába. Lassan becsuktam a szemem. Éreztem illatát, teste melegét és azt a csontos testét a karjaimba. Már merültem volna álomba, ha Niel nem szólal meg:
- Te azért csinálod, hogy nekem jobb legyen? A "szeretet hiányom" miatt?... Vagy... Talán... Neked is jó érzés?

Fordult velem egyet a világ a kérdésére. Hát végül is nem rossz érzés, jó, jól érzem magam így, de ezt nem szeretném az orrára kötni, így hát jöhet az "átlagos" válasz:
Bocsánat, a kémia az egyik
kedvenc dolog az életembe X3
- Nem tudom... - támaszkodtam fel, de Niel magához húzott és lefogott:
- Nekem jó érzés... - nézett félre halkan.
Visszahajoltam, de most közelebb az arcához. Zavarba is lett. De most az elôzô mondatával, mintha elvágta volna az ártatlansága határának fonalát. Megsimogattam az arcát:
- Akarsz valamit mondani nekem? - kérdeztem, de nem történt semmi reakció.
[Nem sikerült kísérlet, a Au (arany) nem tud leadni elektront a Fe-nek (vasnak)]

- Akkor megyek.
Emelkedtem fel ismét, de rögtön utánam Niel is. Nem volt idôm gondolkozásba esni. Ami most történt az tényleg csók volt. Teljesen körbezárt. Magával ragadott! Lehet, hogy nem kéne ezt tennem, de visszacsókolom. Bátorkodtam szívére tenni kezem, úgy ahogy sejtettem, hevesen dobog. Tisztán lehet érezni. Ahogy átöleltem szorosan, belenyögött a számba. Niel maga felé húzott. Ha ma'r ennyire jól érzi magát, nekem is legyen kényelmes, fôleg az elhelyezkedésem, azt meg úgy tudtam csak megoldani, hogy letepertem. Sokáig tartott míg elengedte az ajkaimat, én pedig rögtön utána a nyakára tapadtam. Érzetem selymes bôrét és ez még jobban felizgatott.

Végül is ô kezdte (egye meg hát, amit fôzôtt)! ... Megcsókolt! De miért?
Letoltam válláról a pólót, mire ô átkarolt a nyakamnál:
- Durván akarod, vagy lágyan? - kérdeztem.
- A kettô között...
Teljesen meglepôdtem! Azt hittem nem fog válaszolni.... Ez az elhatározottság arra utal, hogy tisztában van a dolgokkal... Valami nincs vele rendben... Nincs magánál!
Felemelkedtem, úgy érzem jobb nem folytatni!
- Niel... Te nem ettél, ittál valami szokatlant?
- Hogy mi? - törülte meg a szemeit és a nyakát. Ahogy elnéztem rajta, tenyerembe csaptam:
- Fáradt vagy!... - mondtam neki, hisz nincs más lehetôség, vagyon fura most. - Szeretnél aludni?
Niel a fejét a mellkasomhoz vágta, majd átölelt:
- Hja... - csukta be a szemeit.
- De... ne rajtam! - fogtam meg a vállánál, de nem akart mozdulni. Ismét ledôltem vele együtt. Nem baj, ha most alszunk egyet...






















HongStar hozzáfûzés - inkább Lucia, minek az igazi nevem titkolni :D

Szerintem az alvás az egyik legromantikusabb dolog ^^




1 megjegyzés:

  1. Nagyon ariik :)) Hjaj ...a szívemhez fog nőni ez a páros is . :) *_* nagyon ügyes vagy Lucia remélem sokat fogsz még írni

    VálaszTörlés