2013. április 15., hétfő

7 *Elhanyagolva* {Teen Top}

- Nem lehetett... - vánszorgott a konyhába Ricky CAP elé - Nem lehetett volna halkabban nyúzni azt a Nielt?
A leader felkapta a fejét. Végig nézte csapat társa álmos szemein. Most jótt ki ô is a szobájából, amíg a párja próbálja összeszedni magát. Éjjel tényleg kifulladásig csinálták, csak mert a leader szerette volna, hogy Niel nagyon kielégülten érezze magát, teljesen ki akarta kettôjûk vágyát elégíteni. Nem volt tekintettel a ház többi tagjára.... Szemét lesütve paskolta meg Ricky fejét:
- Sajnálom....
Ricky nem drámázott, csak felvetette az esti és ma reggeli hangulatát kedves leaderüknek.


Reggeli után:
- Chunji, mehetek veled a boltba? - állt a fiú háta mögé Lee Joe.
- Csak MinSoo kérésére megyek... Mert ô itt marad Niel mellett... Elég durva volt vele az éjjel...
- Chunji?
- Nekik se kéne ezt csinálniuk... - vette fel a cipôjét és kiment az ajtón.
L.Joet faképél hagyták. (Meg kéne vigasztalni.) Viszont ô átlátta a helyzetet! Chunji fél a banda többi tagjától, hogy fognak viszonyulni az ô kapcsolatukhoz, másodszor nem szeretne a TEEN TOP-nak rossz hírnevet szerezni, ezért is mondta, hogy a leadernek és Nielnek szintén be kéne fejezni.
De szerelembe nem így van!
Itt nincs ki-bekapcs gomb!  Csak jön egy nagy robbanással!
Joe úgy gondolta, hogy Chunji és az ô kapcsolata rosszabb, mint mielôtt szexeltek volna... Ez aggasztotta ôt igazán. Lépnie kell... Muszáj neki, ha maga fölött akarja érezni Chunjit.
Kell neki a szerelem. He wanna love. Akár mennyire is viccesen hangzik, L.Joe teljes mértékbe szeretne tenni azért, hogy a fiú vele legyen.

Megoldja!
ChangJo a konyhába mosogatott. Niel az étkezô asztalnál pihent, fejét CAP vállára döntve, miközben a leader lassan simogatta ôt. L.Joe megragadta Ricky karját, aki a kinti kanapén könyvet olvasott és bevitte a konyhába a többiekhez.
- Mi az L.Joe? - kérdezte CAP meglepôdve.
- Csak szeretnék tisztázni valamit... - válaszolta szavait keresve. A fiúk érdeklôdve néztek rá, még Niel is felemelte a fejét. L.Joe agyán még egyszer átfutott, az a lehetôség, hogy hallgatnia kelen-e Chunjira, de akkor a helyzet csak így maradna. Nem lesz baj, ha elmondja, ebben bízott. Felemelte a fejét és a fiúk közé nézett. A leader pólójára meredt és megeredtek a szavai: - Ahogy CAP és Niel, én is lefeküdtem Chunjivel....
- Mi van? - kérdezte hangosan a leader.

Közben a bejárat ajtaja nyílt és Chunji csöndesen becsászkált rajta. A konyha felé haladva, meghallotta Niel hangját:
- Komolyan??
- Mondom, hogy szexeltünk... - bólogatott L.Joe.
- Te és Chunji? - hitetlenkedett ChangJo. Miközben Ricky emlékképeiben felvirradt neki, ahogy a konyhapultnál ölelkezett az egyik reggel a két szerelmes...
- Még is mióta? - faggatózót CAP.
- Előttetek!
- Ahhh... - értett meg mindent hirtelen Ricky, és hozzá tette: - Chunji biztosan jobban vigyázz, mint te, MinSoo hyung!
CAP mérgesen a fiúra nézett, ütni készült, de messze volt tôle.
- Niel... kérlek - szólította meg a szerelmét, aki értette a kérést és hosszú lábaival egy nagyot rúgott Ricky térdébe. Tôbb hozzászólása nem lesz szegénykémnek... Folyamatos bántalmazásban van.
CAP visszafordult Lee Joehoz:
- Nem is adtam engedélyt a kapcsolatotokra! - nevetett jóízűen a leader. Joe vele együtt elmosolyodott:
- Chunji tart tőle, hogy rossz fényt vett ezzel a Teen Top-ra... Meg az is zavarja, mit fogtok ti szólni.... Félt, hogy ha rájöttök a kapcsolatunkra.
- Hülye ez a Chunji! "Titeket nem fogadnánk be?" Direkt kivételeznénk Nielel és MinSooval??? - nevetett magában ChangJo.
- Hehehe, de gonosz vagy ByungHun hyung, hogy elmondtad! - kacagott Ricky.
- Fél hónapja távolodik tőlem! Ezért az okért.... Csinálnom kellett valamit! CAP és Niel se hagyott volna annyiba egy ilyen dolgot! Legalábbis így gondolom én. Elmondtam hát, hogy lássam a reakciótokat...
- Leeeeee Joeeeeee.... - hallatszott egy felsóhajtó hang az ajtóból. - Muszáj volt???? - szólalt meg megint Chunji.

A csapat tagok egymásra néztek ("egymásra nézz a sok vitéz") L.Joet figyeltek, hogy mit fog tenni, miután Chunji hallotta őt. A rapper az ajtó felé ment. Chunji a falnak volt támaszkodva és szomorúnak látszott:
- Ahhh... Bezárkózóm a szobámban!.... - és ajtaja felé eredt. L. Joe nem hagyta, át karolta a fiú derekát, hogy nélküle nem mehet. Chunjinak az volt a fontos, hogy most ne találkozón a többiekkel. L.Joe miatt nem zavarta magát, így ketten mentek be a szobába.
- Ha ez így folytatódik, a csók játékhoz nem is kell majd papír! - vetette fel a leader, mire Ricky és ChangJo "WTF?" fejjel ránéztek!

Chunji hagyat dobta magát az ágyon és hangosan lélegzet miközben a falat bámulta, mintha egyedül lenne.
- Mond el, hogy most mi zavar! A többiek nem tettek rossz megjegyzést, mikor elmondtam! - L.Joe levette a cipőjét és az felmászott szerelméhez. Chunji úgy viselkedett, mintha tényleg csak egyedül lenne, de ahogy Lee Joe a mellkasára feküdt, fellélegezett a beszédhez:
- Meddig mehetünk el?
- Az csak rajtunk áll... Mondjuk, feleségül nem vehetsz! - mosolyodott el Joe, majd Chunji is:
- Vicces kedvedbe vagy? - nézet végre L.Joe szemeibe.
- Ehh teljesen más a hangulatom... Nem hinném, hogy viccből másztam rád! - emelkedett Chunji arca fölé.


Chunji POV

Ismerem annyira ByungHunt, hogy tudjam, most mire gondol. Ajkaira elég néznem; hozzám akarja őket tapasztani. Szem kontaktust próbálok vele teremteni, de le van hajtva a feje. Fészkelődik a lábaival és rám nehezül pehely súlyával. Tökéletes tömeg, testalkat. Plusz ez a rapper pont rám hajt... Ahogy mondta, eltávolodtam tőle, de ő nem adta fel. Tett az érdekeibe.... Ténylég szeret engem....
L. Joe a kényelembe helyezkedést teljesen megunta és rám nézett, mélyen a szemembe. 
- Mi az? Mintha morognál..... - hallottam egy érdekes, mérges hangot.
- Nem nyúlsz hozzám.... - biggyesztette ki az alsó ajkait szomorúan.
- Érj te hozzám - mondtam és rámutattam a számra.
- Te mondtad... - mondta csöndesen és kényelmesen rá hajolt az ajkaival az enyémre. Hirtelen felgyorsult a mozgásban, ahogy a kettőnk szívverése. Megragadtam a vállánál, hogy eltoljam magamtól, lassítsunk. De L.Joe még jobban gyorsult, mi hogy abba hagyta volna... Nyelvével kezdet fürkészni a szám belsejébe. Nem erőlködtem tovább, hátra dőltem és lazítani kezdtem. Addig meg voltam, míg nem kezdtem levegőért kapkodni. Ugyanis L.Joe még jobban rám hajolt. Gondolkodásba estem, hogy mi a fontosabb, az oxigén vagy L.Joe kielégítése?... Ő kap levegőt? Vagy tőlem szívja el? Lassan már nem bírtam, így keményen letepertem. Ahogy alám érkezett összekoccantak a fogaink:
- Chunji, ez fájt...

Bármennyire is elvakultam a szerelmétől, azért még meghalni nem akarok.
Óvatos és figyelmes voltam vele egész éjszaka. Nem értem, miért kérte folyton, hogy gyorsítsak és legyek keményebb.... Mazochista a kölyök?
Bár hogy is, nem voltunk hangosak. S nekem ez a lényeg. Nem is érzem mikor rám fekszik, ha kifárad, olyan könnyû súlya van. Ketten együtt az ágyban éjszaka. Nem is gondolok bele mennyi ilyen lesz még. Majd L.Joe irányít, ha ennyire szeret.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése