2017. március 7., kedd

A Nôknapját külön kell írni!?

2017. Március 5-én két tévhitembôl ébredtem fel.

1. A Nôknapját külön kell írni. Szóval Nôk napja.

2. A Nôk napja nem március 28-án, hanem március 8-án van :'D

Képzelhetitek hogy reagáltam erre a tényre, az én még akkor megíratlan BTS részemmel :'D
Annyira megijedtem, hogy fél nap alatt összekapartam, s 6-án már a helyesírási hibákat is kijavítottam!

S
Március 8. 00:00-kor frissen tálalhatom!


Remélem várjátok! :)

Ha véleményt hagynátok, kérlek, tartsátok észben, hogy fél nap alatt alkottam :"D


Don't HATE ME!


Ezt így mellékesen itt hagyom, mert olyan jó! xD Csak nem tudom beépíteni egy Block-Bs sztorimba sem ❤

2 megjegyzés:

  1. *örömtáncot lejt a szobában, miközben sikítozik* VÉÉÉGGREEEEEE!!!!!Igaz már egyszer mondtad nekem, hogy jössz a folytatással, de itt látni/olvasni meg felemelőbb érzés <3 Én sem szoktam (nem tudom, az jobb kifejezés)az ilyen ünnepek dátumát megjegyezni, így is egy csomó dolog van a fejemben, nem hogy még ezek is :D Szóval én emiatt nem haragszom :)

    VálaszTörlés