2013. július 30., kedd

Elemzés: Teen Top - NAP

Az alábbi "elemzés" nem kitaláció, se nem igaz. A kettô közötti.
Yaoisták szeme által leírt reális események, melyeknek mi magunk gondolunk bele valósághûen a hátterébe.


N.A.P


"Ismét csak a rajongók által kitalált páros" - intenek azok a (yaosita) kpopperek, akik még nem néztek utána a tényeknek, mik igazolhatják, Bang MinSoo, a Teen Top leader igen közel áll a fôénekeshez, Ahn Danielhez.

Nyíllal kifejezve ezt a kapcsolatot:
MinSoo -> Niel

Pityeregni kezdek mindjárt, ahogy belegondolok, ez IGAZ.


ANGEL! Te! Aki jól ismeri a Teen Top-ot! Mond csak, mit szoktál észre venni Mr. Bang twitterén?


Semmi különöset? Vizsgáld meg kérlek jobban vagy hasonlítsd össze egy másik idol twitterjével. Látod már?
Mennyi kép Nielrôl!
Remélem nem is kell említenem azt a bizonyos interjút, amiben CAP azt állította:
"Rengeteg kép van Nielrôl a telefonomban"
(Erre Chunji:
"Szereted ôt!")

Hányszor olvashattunk, hallhattuk azt, hogy MinSoo oppának már az elejétôl Niel keltette fel érdeklődését a csapatban!?

Mennyiszer? Hányszor?
Nem kell most számolgatnod, hísz meg kell hagynunk, hogy szokatlanul többször, mint egy átlagos kitalált párosba.
De nem is pontos kifejezés az, hogy "kitalált". Mi egy párosban a kitalált? Mindennek van alapja. Egy olyan támassza, amire az illetô rámutathat, hogy "Igen, ôk együtt vannak. Lásd ezt, meg azt a képet, meg videot!"
(A kevert párosok már lehetnek kitaláltak mellékesen.)

Most, hogy ezt leszögeztük boncolgassuk tovább a N.A.P névvel illetett párost, akiknek nem egy-két bizonyítékuk van a szoros kapcsolatukra.
Vehetjûk most példákat:

- Élménybeszámolókat, ahol a rajongók vagy szimplán kivûlállok találkoztak a Teen Top-pal (utcán, reptéren, szállodában.)
" Este épp haza felé mentem, mikor a zebránál láttam CAPet és Nielt biciklizni."
" A lépcsôn haladtam felfelé a szállodában és észrevettem, hogy CAP és Niel együtt sétál."
" Ott mentem el a TOPMedia épülete elôtt, mikor CAP és Niel együtt mentek be."



- Fansign. Ahol legtöbbször önmagukat adják. Niel vagy CAP focus. S mindig történik valami érdekes a NAP fanok számára.


- Színpadon ugyan így.
Húha! Ijesztô, nem de?







Miért vesszük azt észre, hogy CAP kezdeményezz Nielnél?
CAP a leader. Leader, aki inkább csak egy taggal törődik.

MinSoo cselekedetei igazán észrevehetôek. Fotózzkodik Nielel, fotózza Nielt, miket feltölt twitterre.
Bele gondoltál már, hogy mennyi más képe van csapattársáról, amiket nem osztott meg? Csak megtartott magának!!!(Én belegondoltam, hísz a kedvenceim... S eltöprengtem; CAP telefonjának, tabletjének a további tartalomáról is, meg annak felhasználásáról >,<.... A yaoizmus meghülyít)
Szóval! Észrevehetô, miket kreál CAP. A kérdés az, hogy énekesünk agyáig eljut ez vagy sem.
Sajnos nem tudhatjuk, hogy a háttérben, Niel megkérdezte-e már MinSoot, hogy miért csinálja ezt. Lehet túl hülye, hogy válaszra kérje a leadert! ><
Továbbá próbálkozott-e CAP mással is? Még jobban kimutatta-e az érzéseit valahol a négy fal közt?
Neeeeeeeeeeeeeem szabad másnak a magánéletébe belemászni!!!!!!!! Ez a rossz a sztárokra nézve! A rajongók kíváncsisága! Szégyenlem is magam néha, mikor yaois ficit írok....


Niel hülye (PONT) Húgom szerint CAP buzi (PONT) Én szerintem a húgom csúnyán beszél (PONT) Én szerintem a húgom hülyébb Nielnél (PONT) XDDDDDDDDD

Bang MinSoo drága az, aki próbálkozik kimutatni az érzéseit! Igen. S eddig úgy vesszük észre Nielben....... nincs annyi szeretett CAP felé....

S most vegyünk egy koreai repülôjegyet és menjünk megrugdosni Ahn Danielt! XD

Neeeeeem. Ezt maguk közt kell elrendezni....... ://
Mi ANGELek meg csak figyelni tudjuk, hogy mik az események!


Niel...........
Próbálok itt felidézni olyanokat, amikre támaszkodhatok, hogy ez a láma valahol..... egy eldugott kis részébe jobban kedveli MinSoot.... De csak az ugrik be, mikor ránézz.
Igen. Mikor CAP és Niel szemkontaktusba kerül, akkor egymásról a tekintetüket nem tudják oly gyorsan levenni.


A fentiekkel nem azt akarom mondani, hogy CAP szerelmes! NEM! Csak azt, hogy erôs érzelmeket táplál Niel iránt, ami lehet baráti is. Csak, hogy a láma nem veszi észre >,<

by.: Vivienn unnie és az én kitöréseim

1 megjegyzés:

  1. kész, ezen meghaltam...nem bírom abba hagyni a röhögést :'D
    Egyébként meg Nielt nem rugdossuk meg! Niel aranyos, csak éppen lassú...nagyon lassú :'D

    VálaszTörlés