2014. július 24., csütörtök

40 BTS: Titok

A felébresztett fiúk egyre türelmetlenebbül álldogáltak Suga előtt.
- Fáradt vagyok, szóval ne legyen sok kérdés - mondta, pedig még szóvá se tette a gyülekező okát. Tény, álmos volt, mert nem aludt és mielôtt Jimint felkeltette, még zuhanyozni is el volt, de bármennyire frissítő hatású a meleg fürdővíz, Sugan látszott a kimerültség.
- Mondd, hogy mit szeretnél - kérlelték a többiek.
- Nem olyan egyszerű az! - vitte fel a hangsúlyát.
- Miért? Valami történt? - ásított J-Hope és leguggolt a fáradt fejét lógatva.
- Moziba voltál NamJoon hyunggal, nem volt jó? - pislogott JungKook, mire a kanapén ülő felemelte rá a fejét, majd a többieken is végig nézett.
- Utána... NamJoonnal rögtön utána lefeküdtem, de leitattam, szóval nem fog semmire se emlékezni, és arra kérlek titeket, hogy segítsetek ezt titokba tartani előtte.
- Jin... - szólalt meg Jimin. - Április van?
- Nem, sajnos nem április van...
- V-Viccelsz, Hyung! - vigyorodott el J-Hope, de ahogy tovább nézte Suga mosoly nélküli arcát elbizonytalanodott. - Ez most komoly? - nyelt nagyot és a társai reakcióját kezdte nézegetni - Jól értem, hogy RapMon részeg lett és lefeküdt úgy Suga hyunggal?... Tényleg ez történt?...
- Hoseok - szólította meg a nála egy kicsivel idősebb rapper és pólója nyakát lejjebb húzta, mire egy pirosas folt látszódott ki, ami kétségtelenül egy csók jele volt, azaz ajkakkal hagyott nyom díszelgett, amíg vissza nem takarta.
- Még mindig nehezen hiszem el - húzta a száját V.
- Én meg azt nem tudom elhinni, hogy miért tetted ezt NamJoonnal - szólt SeokJin. - Ez helytelen Yoongi. Gondolom ezzel te is tisztában vagy... Leitatod és egy kis esti kalandot csinálsz... Majd nem akarod elmondani neki...
- Nem tudom, hogyan mondjam el neki, ezért inkább hagyom a francba és titok lesz - tette karba kezeit.
- Yoongi hyung buta - motyogta V.
- Én ilyet nem akarok NamJoon elől titkolni...
- Én se... - értett egyet Jimin a szerelmemével.
- Egyáltalán miért tetted? Ha szabad kérdezni... - szólalt meg JungKook.
- Nem tudom. Talán azért, hogy érezzem, milyen egy másik férfival. Látni akartam NamJoont egy ilyen szituációban. Tudom, hogy helytelen, de megérte. Tetszett. Nagyon tetszett.
- Nem helyeslem - forgatta fejét Jin egyre dühösebben.
- Yoongi hyung buta.
- TaeTae, hagyd abba a butázást, idegesít...
- Yoongi hyung hülye.
- ...Csak annyit kérek, hogy tartsátok titokba.
- Csak egy éjszakát akartál, mi?... Csinálni RapMonnal... Legalább leszoptátok egymást?
- Jimin! - akadt ki Hoseok elpirult arccal.
- Most mi az? Csak kérdeztem. Te szoktad TaeHyunggal, azért jöttél zavarba. Én nem csinálom. Jinét képtelen lennék a számba venni.
- Tényleg nem?... - hitetlenkedett Suga.
- Nem tudnám, hogyan, hiszen akkora... Különben is csókolózni szeret...
- Jimin, kérlek - szólalt meg Jin saját és a maknae érdekében, aki belé kapaszkodva (ismét) kényelmetlenül érezte a témát.
- Én - hallatszott V. - Elmondom RapMon hyungnak, amint egy apró gyanút is fog. Sajnálom, Yoongi hyung.
- Nem fog emlékezni rá, de rendben van így, TaeTae - bólintott Suga, mire mindegyik tag a V által felhozott tervhez igazította magát.

Suga POV

Kényelmetlen egy ilyen feszült légkörben ülni, pont fellépés előtt. Jin hyungnak a haját igazgatták mellettem, J-Hope Vvel és JungKookkal a távolban kamerázott, gondolom egy új videoért, közben előttem a kanapén NamJoon és Jimin bámult a nagy semmibe vagy a maknae társaságára.
- Félsz, Suga hyung? - nézett rám teljesen váratlanul Jimin. A mosolya miatt, ami lassan és sunyin kezdett húzódni arcán, megfagyott hirtelen a vérem. Valamire készül...
- Fél, érzem - válaszolt mellettem Jin hyung, akinek abba hagyták a haja piszkálását.
- Mitől félsz? - nevetett NamJoon rám nézve. - A fellépéstől?
- RapMon hyung - fordult a leaderhez Jimin. - Csókolóztál már férfival? - tette fel játékos hangsúllyal a kérdést, mire NamJoon belecsípett az arcába.
- Ilyeneket nem kérdezhetsz közterületen!
- De válaszolj, kíváncsi vagyok rá!
- Nem csókolóztam én egyszer se, csak engem csókoltak meg.
- Mi?... Ki? - pislogott Jimin, ugyan úgy, mint Jin hyung és én is.
- HyoSang hyung.
- HyoSang!? - ugrott fel Jin hyung, majdnem hátralökve a székét. - Hogyan? Mikor?... Mikor még velünk volt? Mikor velem volt?
- Nem tudom, hogy akkor jártatok-e - vonta meg a vállát.
- De mikor csókolt meg? - kérdezte ismét Jin hyung. Úgy látszik eléggé kiakadott. Utólag tudni meg, hogy megcsalták... Bár biztos vagyok benne, hogy itt valami félreértés van és én már tudom is, hogy mi.
- Egyszer sokat ittam és arra ébredtem, hogy a zuhanykabinban valaki megcsókol, aztán gyorsan ott hagy - mondta, mire én izzadni kezdtem, hiszen én vagyok az a valaki, akiről beszél. - Aztán összekaptam magam, majd utána mentem és HyoSang hyungba ütköztem rögtön az ajtóba. Azonnal gondoltam, hogy csak ô lehetett. Bár HyoSang hyung azt mondta más volt és nem ô.
- Hja már értem - vett mély levegő Jin szívre tett kézzel. - Az nem HyoSang volt.
Jó, az oké, én tudom, hogy nem HyoSang hyung volt, de az nem oké, hogy Jin hyung is tudja ezt! Itt valami nagyon nem stimmel... Honnét tudja ezt Jin hyung? Aki láthatott engem akkor, az csak HyoSang hyung lehetett, hiszen mellette futottam el. Várjunk csak, HyoSang... Hja igen, Jin hyung első számú Hercege. Basszus, elmondta akkor neki, amit látott!
- Jin... Mit szóltál volna, ha RapMon hyungot akkor tényleg megcsókolta volna HyoSang?
Jiminre néztünk mindannyian, aki meg csakis Jin hyungra. Asszem' ahogy szóba került az ex-tag, a kis töpszli azonnal lehangolt lett. Érthető, hisz féltékeny lehet. Debüt előtt Jin hyungot nem lehetett elmozdítani HyoSang hyung árnyékából. Én kétszer is(!) láttam kettőjüket összebújva.
Meg van a kis Jimin gyenge pontja.
- N-Nem tudom - felelte Jin hyung egy idő után. - De jut eszembe, a könyv... NamJoon...
- Oh kiolvastad már?
- Egyáltalán nem, és a tetejébe még el is kavarodtam benne.
- Hogy lehet egy könyvben elkavarodni?
- S-Segíts! A kocsiba hagytam - kérlelte a leadert, de nem kellett többet mondani, már hagytak is a kanapénál minket Jiminnel.
- Milyen könyvről van szó? - tettem fel a kérdést, de Jimin csak durcás arccal Jin hyungék után bámult;
- Nem válaszolt.
Ohh my god! Ennyire zavarja? Ez vicces, de nem volt kedvem kinevetni ôt. Inkább járkálni kezdtem, mire JungKookék bevettek a video készítésbe. Kicsit ki is kapcsolódtam velük, de a nagy nyugodtságba észbe kaptam, hogy Jin hyung NamJoonnal van és bármikor elmondhatja neki a titkot.
- A francba! - törtem ki gondtalan énemből és ott hagytam JungKookékat, akik meg is lepődtek rajtam.
A garázs felé vettem az irányt, a lépcsőházhoz siettem, ahol feljöttünk, de egy tapodtat sem mozdultam, ahogy NamJoonnék hangját meghallottam.
Nem szoktam ilyet, sőt meg se fordult a fejemben, hogy én valaha is bujdosni és hallgatózni fogok, de így hozta a sors.
Egy magas szekrény mögé álltam, ami közvetlen a bejáratnál végezte a feladatát, ami kabát raktározás volt, de ezekben a napokban szerencse, hogy nem kellett, így bíztam benne, hogy most nem fognak elé sétálni és észre venni engem,
- Ehhh felhoztam a könyvet!
- Jin hyung...
- Itt fogom hagyni...
- Tedd be a szekrénybe.
Ne, ne tedd be a szekrénybe!...
- Nem teszem, mert akkor főleg itt hagyom. Miattad fogom itt hagyni! Miattad és a kérdéseid miatt!
- De mi!? Ez csak természetes, hogy meg akarom tudni, ki csókolt meg engem, ha nem HyoSang hyung tette.
- Mondtam, nem?
- De nem hiszem el...
- Oppa, fellépés! - jött egy nô és már vezényelte is őket el, de engem nem vett észre. Miért is nem? Mert lesüllyedtem a falnak dőlve. Összekuporodva hajtottam a fejemet térdeimre, éreztem, ahogy a testem remeg. Nincs erőm. A rohadt életbe. NamJoon megtudta.
Vajon Jin hyung többet is mondott neki?... Vajon mást is?... Képtelen vagyok felfogni basszus... Hogy tehette?
Legalább várhatott volna egy, vagy két cseszett napot... De most... Mit csináljak?... Nem nézhetek NamJoon szemébe.

Már kerestek is az alkalmazottak, és vittek a színpad mögé a többiekhez.
- Suga hyung, hol voltál?
- Eltévedtél?
- Gyere, csináljuk a stressz oldót - mondták a többiek, miközben egy körbe állva azt várták, hogy a kezemet az övéjükre tegyem.
- Ne félj, Hyung!
- NamJoon?...
- Nem tudom, hogy miért félsz ettől a fellépéstől, de erős vagy, Hyung, szóval - nézett mélyem a szemeimbe.
- Én nem félek ettől a fellépéstől!
- Ez a beszéd!
- Én komolyan nem félek tőle!
- Úgy van!
Ez hülye bameg!? Itt jó pofizik? Kegyelem! Ne idegesítsen! Tudhatná, hogy miért vagyok ilyen kedvembe, ha Jin hyung elmondta neki...
Mégis miért nem kérdezi meg tőlem legalább, hogy igaz-e?
Egész nap... Egész nap csak normális volt... Rendesen beszélt velem, úgy ahogy szokott. Miért!? Miért!? Jin hyung mit mondott neki?

Hangyányit... Nem... Még annyit sem tudtam lepihenni az éjszaka folyamán. Úgy éreztem, hogy minden ellenem fordult. Az éjszaka is és nappal is. Mivel úgy feküdtem be az ágyba, hogy elfelejtettem lecsavarni a rolót, így a reggeli napfény, mint lézer, ártott a fáradt szemeimnek.
- Legalább azt megtudhatnám, hogy Jin hyung pontosan miket osztott meg NamJoonnal... - gondolkodtam el hátamon fekve, majd felkeltem.
Nem érdekelt az idő, nem érdekelt, hogy alszik-e még, benyitottam hozzá. Pontosabban Jimin szobájába és... Nem kellett volna olyan elhamarkodottan ezt tennem.
- Íh - ez az egy hang szökött ki belőlem halkan, majd azonnal el is fojtottam.
Jin hyungról teljesen lelógott a takaró, csak a Jimin felé lévő karján volt kicsit felhúzva. Nem azzal van a gond, hogy a paplant a töpszli lehúzta róla, hanem, hogy meztelen volt. Az oldalán feküdt és vékony lábai pont nem takarták el azt a részét. Ostobának éreztem magam, de nem tudtam levenni a szemeimet az előttem lévő látványról. Jin hyung mérete nagyon meglepett. Én meg nem hittem el, hogy képtelenség rendesen a szájba venni neki. Most már látom, hogy nem volt hamis az állítás.
A végén még itt állva megmerevedek. Basszus... Jin hyung meztelenül alvó látványa rohadt ingerlő.
Már küszködni is kezdtem magamban, hogy miért a vézna férfi testek a zsánereim, mire a látványt elvették előlem. Egyből észrevettem, hogy Jimin felébredt és ô húzta a takarót Jin hyungra.
- Ne bámuld, ô az enyém - vágta a fejemhez a mondatát, amit negyvenedszer hallok már tőle, de általában J-Hope kapja.
Jimin felült és még jobban betakargatta Jin hyungot, majd rám nézett álmos szemekkel, meg akarta kérdezni, hogy miért nyitottam be.
- Ébreszd fel Jin hyungot!
- Miért ébreszteném?... Nincs szívem.
- Akkor én ébresztem.
- A-a - rázta a fejét és nagyot ásított. - Te most szépen kimész, Hyung, és nem csinálsz a reggeli ránk nyitásból rendszert.
- Nem akarok rendszert csinálni. Ki tudja, hogy máskor mire nyitok be. Most nem rég fejeztétek be?
- Nem - nézett a Hercegnőre, majd megsimogatta az orcáinál. - Nem merem. Nem merem csinálni. Nem merek úgy hozzá nyúlni, mióta úgy bántam vele.
- Jól teszed. Jin hyung helyébe...
- Tudom, mondtad már; Lelépnél tőlem.
- De még mennyire. Különben is - mosolyodtam el. - HyoSang hyunggal sokkal jobban összeillett.
- Suga... - nézett rám szeme sarkából. Meg kell hagyni, ijesztő volt, de nem ijedek meg egy töpszlitôl. - Miért nem törődsz a kis titkoddal? Benyitsz ide és majd elélvezel Jin látványától. Tudd, ôt nem fogod leitatni és megdugatni magad vele, vagy fordítva, hogy te dugd meg ôt.
Ehh Vág a nyelve. Vág, de nem hagyom magam egy ilyen kölyökkel szembe.
- Nem kellene ôt leitatni! Majd rá fog jön, hogy nem kell neki egy olyan, mint te és kész.
- M-Mi?... - fordult teljesen felém. Láttam rajta, hogy felhúztam ôt. - Neked csak csöndben rettegni kéne, nehogy kitudódjon a titkod.
Már Jin hyung elintézett... De még nem tudom, hogy pontosan mit mondott el NamJoonnak. Jobb nem bőszíteni tovább a kölyköt.
- Inkább foglalkozzon mindenki a saját dolgával.
- Áll az alku.


1 megjegyzés:

  1. Na szóval nem ismerem régóta a bandát de már most imádom őket. Ez a történet meg valami qurva jó! Most így nap alatt végig olvastam mert nem bírtam abba hagyni,kíváncsi vagyok mi lesz ebből. Remélem mihamarabb folytatódik. :)

    VálaszTörlés