2014. július 22., kedd

39 BTS: Chibi est

A csapat napjai be voltak táblázva. Már annak is repesve örültek, ha este tízkor szabadon engedték őket a munka alól.
- Fáradtnak kéne lennem, de tele vagyok energiával... - furcsállta Jimin.
- Én is... - értett egyet V, majd J-Hope és JungKook is.
A négy határozott egyetértés után hangzavar keletkezett dormba; Mindannyian játékba kezdett.
SeokJin jött ki egy könyvel a kezébe, hogy megtudja, mi vagy ki a forrása, illetve az oka az ordításoknak. A pénz éles hangját hallotta, majd J-Hope kiakadását.
- Nem a földre ejteni kell, Kokkie! Fel kell dobni és elkapnod.
- Jó-jó, újra csinálom.
- Én még mindig fejet mondok.
- Írás-írás! Pörgesd, Kokkie!
- De el vagytok - mosolyodott el SeokJin és leült melléjük az asztalhoz.
- Hercegnő, nem alszol? - ment szerelméhez Jimin.
- Először ezt elolvasom - mondta, és már nyitotta is ki a könyvet az első lapoknál.
- Itt olvasol? Akkor játszunk valami halkabbat?...
- Nem muszáj. Zajonghattok. Engem nem zavar. NamJoont és Sugat sem fogja, mert most nincsenek itthon.
- Nincsenek itthon? - ámult el JungKook.
- Ez komoly? - csatlakozott Jimin is a meglepett maknae mellé.
- Moziba mentek talán... - felelt, majd azonnal, elmerült a könyv betűi közt, nem is figyelve a többiekre.
- Nekik is van akkor energiájuk. Várjunk csak! Miért nem vittek magukkal minket is? - tette Jimin az állához kezét.
- Mi is nézzünk meg egy filmet itthon - vetette fel az ötletet az eddig szótlan TaeHyung.
- De mit?... Hé! Hol van J-Hope? - nézett körbe Jimin, mire a keresett személy ki bújt egy szobából.
- Felőlem nézhetünk filmet, de előbb játszunk még - mosolygott bolondosan és egy nagy, fekete-fehér, lepedő agyagú ruhát adott TaeHyungra.
- Mi ez?...
- Tisztára, mint egy pap!
- Akko'... Ima! - hajtotta le a fejét V az összetett kezére, hogy egyből belecsöppenjen a neki szánt szerepre.
- Tudtátok, a hivatalos meleg esküvőkön az egyik fiúnak csokor nyakkendője van, míg a másik azt a sima, klasszikusat hordja - jelentette ki J-Hope és kezében felemelte a kétféle ünnepi nyakba valót.
- Nem tudtam, de sajnos egyből értem a célzást a nyakkendős dolgok alatt - motyogta  mankae.
- Hoseok, h-honnét tudsz te ilyeneket? - pislogott V kis pírrel az arcán a mosolygó fiú felé.
- Én tudtam - szólt Jimin és már vette is ki a rapper kezében lévő nyakkendőket.
- És te honnét tudtad? - kérdezte kíváncsian JungKook.
- Csak... Úgy... - mosolyodott el és lépteit az asztal felé vette. A többiek némán figyelték, ahogy Jimin a széken ülő hyungjuk fölé hajol, majd óvatosan ráadja a csokornyakkendőt. Halkan még meg is igazgatja egy kellemes mosollyal az arcán.
- Huh? Mi ez? - ugrott meg SeokJin az olvasásból felébredve. Hátra se tudott fordulni, a mögötte lévő fiútól már kapott egy puszit a szája szélére.
- Semmi - válaszolta neki Jimin, miután rendesen kihúzta magát és arcáról vissza tükröződő jókedvvel hagyta tovább a Hercegnőjét olvasni. A többiek körébe visszatérve felvette a klasszikus nyakkendőt, majd J-Hopehoz fordult. - Miért is hoztad fel ezt a dolgot?
- Eljátszhatnánk egy ilyen esküvős szituációt.
- De Jin olvas...
- Más meg nem akar egy ilyen töpszlinek a párja lenni - nevetett kicsit gúnyolódva JungKook, de nem akarta megsérteni az alacsony növésű hyungját.
- Arra gondoltam, te leszel Jiminnel most.
- Én? - pirult el JungKook. - Én, mint m-menyasszony?
- Hozzatok neki egy fátylat! - nevetett Jimin beszállva a játékba. - Bár... Ki akar egy ilyen fiatalka menyasszonyt? - szekálta bosszúból a maknaet. - Még csókolózni se tud.
- Tessék, itt a fátyol - adta JungKook fejére J-Hope.
- Nos akkor! - szólalt meg V és kezeit úgy tette, mintha az ima könyvet tartaná. - Én, Kim TaeHyung, meg aki még itt ugrál mellettem, plusz aki könyvet olvas ottan hátul... Szóval azért gyűltünk össze Én előttem, vagy mi, hogy feltegyek egy kérdést.
- Nekem úgyis 'nem' lesz a válaszom, de tök mindegy - motyogta JungKook, amit V is meghallott.
- Jó, akkor Park Jimint kérdem először - fordult felé. - Igen vagy... nem?
- Aki a nyakkendőm párját hordja azzal igen, aki itt áll mellettem azzal nem szívesen.
- Hoseok! - szólt V a pap öltözékét levéve. - Csak, hogy tudd; Egy esküvő nem esküvő, ha mind kettő fél nem-et mond. Máskor rendesebben keres embereket, akik megjelennek színem előttem.
- B-Bocsánat, atyám! - hajolt meg Hoseok, mire V a fejére dobta a papköntöst;
- Tudod, hogy nincs bocsánat, hiába hát a bánat.

Ahogy a fiúk unatkozni kezdtek, hülyébbnél hülyébb dolgokról beszélgettek, köztük az étterem, üzletlánc és cirkusz megnyitás, illetve szóba került az oroszlánok etetése téma TaeHyung vezetésével.
- Szóval akkor nem szokták leharapni az idomárok kezét, ha éhesek.
- F-Fárasztóak vagytok - nevetett SeokJin hátra nézve, majd becsukta a könyvét. - Filmezzünk inkább - mosolygott és már vezette is a csordát a tv elé. Hoseok hozta a laptopját, hogy gyorsan letöltsön valamit, aztán egy pendrive segítségével átvezesse a kiválasztott filmet a televízióba.
- Akkor mi lesz?
- Anime? - érdeklődött JungKook, ahogy leült V és Jimin közé, pont középre.
- Én nem szeretnék animét nézni - közölte Jin.
- Amiket eddig néztem mind ijesztőek voltak... Én se szeretnék animét most - nyelt nagyot Jimin és párjára dőlt.
- Jimin félős - motyogta V.
- Akkor nézzünk horrort!
- J-JungKookie... Akkor velem is kiszúrsz - remegett meg J-Hope.
- Nem nézünk horrort! - simogatta meg V a reszkető fiú hátát. - Hoseok is félős.
- Nem mindegyik horror film ijesztő... annyira... De tényleg vannak olyanok, amik egyáltalán nem azok - vette elő film tudását a maknae.
- Mondj példát - kérték a többiek, mire a fiú sorolni kezdte azokat a műveket, amik eszébe jutottak, de a tagok mindegyikhez hozzá tudtak szólni, hogy az bizony horror a javából. Hoseok ahhoz képest, hogy félt ezektől a filmektől, mindegyiknek tudta a tartalmát. Igazából soha sem nézte meg őket, csak ismertetőket olvasott, amikből meg tudta állapítani, hogy ijesztők. Ezért most JungKookkal remekül eltársalgott a 'horror' fogalmán, majdnem hatvan percen keresztül.
- Ha nem nézünk semmit, akkor én megyek aludni - ásított V.
- Fiúk! - szólalt meg halkan SeokJin és a vállára mutatott. - Jimin már elaludt - mosolygott, amiért aranyosnak tartotta a szundikáló teremtést. Valahányszor ilyen történik, nem tudd ellenállni, hogy fotó nélkül hagyja saját magukat.
- Akkor már én is - húzta fel lábait V és lelépet a kanapéról, de egyből orra esett.
- M-Mi történt?
- Ezt hogy csináltad?
- A sarkammal belerúgtam - kezdett el szipogni V. - A kanapé kemény... N-Nagyon fáj.
- A sarkadnál?... - pattant fel gyorsan Hoseok és hozzá ért a sérült részhez.
- Mivel azzal rúgott bele.
- Az orra nem fáj?...
- Nagyon fáj - kezdett könnyezni V. - Nem bírom...
- Ennyire?...
- Nem - jelentette ki elkomolyodva. - , de ez volt az első alkalom, hogy a sarkammal rúgok bele egy kanapéba és ez... igazán megrázó élmény volt számomra.
- TaeTae... Azt hittem már tényleg fáj... - sóhajtott Hoseok és megkócolta a játszadozó fiú haját.
- Pezsgőt nyittatni nem akarsz erre az eseményre?...
- Azt majd csak akkor, ha sikerül lefejelnem.
- Azt nem engedem - jelentette ki Hoseok és lassan magához ölelte a padlón fekvőt. - Te nem lehetsz szerencsétlen.
- Hoseok?...
- Neked nem lesznek olyan baleseteid és kártevéseid, mint nekem. Nem engedem. Én vigyázok rád.
- Hoseok - ölelte szintén magához és még a pólójába is belekapott. - Nekem is ilyeneket kellett volna mondanom akkor, és nem ért volna el az az állapot... Ebből is látszik, hogy te sokkal többet érsz nálam.
- Egy frászt - felelte és homlokon csókolta a másikat. - Hülyeségeket beszélsz.
- N-Nem megszoktad már tőlem?...
- Igazad van - mosolygott a szemébe nézve.
- Vége? - hallatszott egy nagy ásítás JungKooktól. - Ez elment egy kis költség vetésű, romantikus dráma előzetesének...
- Most miért? - kuncogott SeokJin halkan. - Igazán aranyosak szer-- - akadt el a szava, ahogy Jimin horkolása kezdetét vette.
- Mi a rossebbért horkol?...
- Ne akard meg tudni, hogy mikről álmodik - válaszolt suttogva Hoseok, miközben V már az ölébe ült a földön.
- Nekem sincs jobb alvási szokásom - pirult el Jin szégyenlősen. - Én nagyon nyálas vagyok, sajnos... Mikor felkelek, szinte ázik a fejem alatt a párna...
- Ny-nyálas... - ismételte halkan Hoseok és az ô arca is piros árnyalatot vett fel, ahogy az elmondottakat elképzelte. - Én asszem' megértem Jimint, hogy nem bír melletted nyugton maradni...
- Más témát! - szólt kicsit dühösen JungKook, amiért megint a nem kívánt dolgokat hozták fel a hyungjai.
- Inkább irány aludni - mosolygott a rangidős. - Remélem RapMonék is hamarosan haza érnek.


Mivel Jimin aludt el a legkorábban, ezért ô is ébredt fel leghamarabb, de nem magától, hanem benyitott a szobájába Suga. Óvatosan bedugta a fejét az ajtón. Nem mert az ágy felé nézni, nem tudta, hogy mire számíthat a két szerelmestől, pedig csak Jin szunyókált kényelmesen Jimint átkarolva.
- Hyung?... - ásított a kisebbik.
 - Keltsd fel Jin hyungot. Gyertek ki, most - kérte Suga és már csukta is be az ajtót.
Alig volt magánál, de megrázta a rajta alvó szerelme vállait, aki erre ébredezni kezdett. Majd mindketten kimentek, ahol már JungKook, V és J-Hope is álldogált a fotellel szemben, amin Suga ült. Ritkán látni ilyen kócos hajjal őt, ezért mindannyiuk kíváncsian várta, hogy a rapper szóljon valamit, ha már felébresztette a tagokat így korán reggel.
- RapMonster hol van? - kérdezte Jin álmosan, és Jiminbe karolt, nehogy elvessze az egyensúlyát a leader keresése közben, de hiába nézett körbe a társaságon háromszor is, nem látta a keresettjét.
- Ôt is hívd ide, ha már mi itt vagyunk - durcáskodott Jimin, amiért vissza szeretett volna menni az ágyába.
- Mit szeretnél tőlünk, Hyung? - tette fel a kérdését JungKook és kábultan Jinre dőlt. A választ várta, miközben a szemei majd leragadtak. Csak annyit látott, hogy Suga az ujjait piszkálja és nagyban gondolkodik valamiről, amit a többiek tudtára akar adni.

2 megjegyzés:

  1. V oppa alkot XDDD. De cunii~ Kiváncsi vagyok mit akar Suga :"3

    VálaszTörlés
  2. Jajj már alig várom a kövi részt *--* Végigolvastam(kétszer is xd)de még nem irtam...Ez a kedvemc fanficem <3 Nagyon jol irod le őket olyan aranyosak :3 Folytasd amint tudod ^^

    VálaszTörlés