2013. október 25., péntek

Kell a bevezetô...

Csináltam nektek menüpontokat (ott felül, ni!) :D
Így sokkal, de sokkal kényelmesebben tudtok olvasni!!! ♥
Plusz az új fejléc (vagy mi) nagyon szemet gyönyörködtető~~~

Nem szokásom, de mostanság nagyon sokat olvastam. Yaoi ficiket is és ezt a remek könyvet (amirôl már biztos sokan hallottak) Nézd ki van itt - Timur Vermestôl. Nagyon tetszett!!! Nagyszerû történet levezetés, remek fordulatok, csattanók, POÉNOK, tragédiák. De, hogy mondjak negatívat is XD a végével nem voltam megelégedve. Mást vártam. Nagyon mást.... Mindegy >< JÓ VOLT A STORY!!!

OHH és én: HJA, HOGY MÁR EGY HÓNAPJA NEM ÍRTAM!?
Hát az azért volt, mert.......mert.......
Az nem érdekes.




Vártam CAP szülinapját, mert a kövi Teen Top rész N.A.P-os lesz.
Most sem fogom azt kitenni, helyette tudjátok mit kaptok?

BLOCK-B-t

Mert már nagyon akarok ZiKyung-ot és TaePyo-t!
HMMM... Nézzük csak, mi lesz itten. (Kell egy kis bevezetô szerûség.)
Mint (szinte) minden Block-B ficiben, itt is JaeHyo kap egy igazán aljas, alávaló személyiséget. De lehet, hogy változni fog, ki tudja?
A HUMOR!
Igen, az fontos.
Mivel suli van meg tanulás és minden, sokan süllyednek rossz állapotba, ezért muszáj a színek. (Nem jók ilyenkor a fekete hangulatú történetek.)
A humor az, ami a legtöbb színt visz egy mûbe. Utána meg a romantika, de abban nem igazán vagyok otthon, vagy hogy mondjam.....
Szórakoztatni akarom magamat és persze titeket, olvasókat!

Boldogan üdvözlőm azokat, akik velem tartanak!



1 megjegyzés:

  1. Háááát teeee... xDXD Lucia ... és igen ... ki már lehetne az aljas, ha nem Jaheyoooo xDXD na de olvasom is, mert ha van benne Taeil na meg Zico akkro csak jó lehet nemde?:3

    VálaszTörlés