2014. május 5., hétfő

Akadály a fici írásban

Annyit totojáztam a BTS 25. részével O.O"
Ha nem tettem volna, akkor az áprilisi hónap nézettsége elérte volna a márciusit (ami azért lett ultra magas hirtelen, mert újra elkezdtem a BTS ficit a Block-Bvel párhuzamban) >< (Számokat direkt nem mondok, mert illik ^^") De az a lényeg, hogy ez szomorú, mert nem tudtam elérni, amit akartam. S mind ezt azért, mert akadályba ütköztem.
Biztos történt már ilyesmi korábban is (igen, talán a Rockingnál) és akkor könnyebben ki tudtam kerülni, de most nem igen tudtam ><
Az akadály pedig:
A történések fokozása. Súlyosbítani kell, azért, hogy az következmény csattanó legyen. S ne csak pikk-pakk; hogy volt az, azt lett ez. ><
Ennek fényében emelt akadályt elém a folytatás...
S még most is úgy érzem, hogy nem tudtam megmászni. Csak egy gyenge megoldást találtam rá;
Hasonlítsuk az oldatokhoz >< Mikor telített oldatot akarunk kapni, akkor plusz oldandó anyagot teszûnk hozzá. [Két másik lehetôség: ugyan azokból az anyagokból készítûnk egy töményebb oldatot s azt adjuk hozzá, vagy a másik: párologtatjuk az oldószert (hagyjuk a felszínen lévô részecskéket annyi energiához jutni, hogy összenergiájuk pozitívvá váljon és kiszabaduljon a folyadékból, ez egy endoterm folyamat mellékesen)]
De maradjunk a plusz anyag hozzáadásnál.
Plusz anyag = példák. Ühüm... Én a ficiben a történést példákkal akartam telítetté változtatni.
De a sok-sok példát, ahogy leírtam, s utána visszaolvastam olyan unalmassá vált ToT Teljesen kétségbeestem. Nem tudtam mi tévô legyek. A Teen Top ficiben (a fent említett részben) csak úgy kikerültem, elhanyagolva a példákat. Animékben pedig olyan más. Ott olyan jól megtudják oldani az egymás utáni példákat! Remekül ábrázolja azt, amire gondolok, az egyik kedvenc animém, a Sayonara Zetsubou Sensei <3
Ugrálnak benne a fokozóbbnál fokozóbb példák. Awww elsôrangú. Ezt az írásban (ÉN) nem tudtam megvalósítani.
S azért is gyenge a megoldásom az akadályhoz, hogy a példák nem függnek össze egy kicsit sem, s ez zavaró. De telenyomtam hülyeségel (szokás szerint) és végül sikerült úgy összehozni, hogy az utolsó példák rendesen kapcsolódnak majd a következő részekhez >< Plusz a végén Jimin összefoglalja a részt, ami szerintem úgy-ahogy jól jött ki. Én hülye mennyit totojáztam ><

Végezetül; Túl sok mindent ígérek itt nektek, azt semmit nem kaptok. Semmi oneshot XD Úgy-hogy most nem ígérek semmit... SORRY >< Legyen csak minden meglepi, ami lesz, oszt kész ><

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése