2016. január 3., vasárnap

Tiszteletem.


Gondolom sokan találkoztak már ezzel a képpel így az új év óta. Lehet, hogy egy díj, de számomra inkább a tisztelet jele. Ezért köszönöm mindazoknak, akik gondoltak a Pszt!-re, Tiszteletem.

Ezek lennének a szabályok, amiket én is tovább fogok küldeni:


1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról tíz dolgot!
3. Válaszolj tíz kérdésre!
4. Tegyél fel tíz kérdést!
5. Küldd tovább tíz embernek!

10 dolog rólam / a Pszt!Yaoiról:
1. Azért van, hogy az olvasók ne érezzék a mindennapok nehézségeit.
2. Nagyon fontosak a címek. A legfontosabbak.
3. A második legfontosabb a karakterek kidolgozott jellemei.
4. Kedvenc jellemem a TSUNDERE. Imádom. Könnyen szerelembe tudok esni velük.
5. Többet foglalkozok a shipeimmel, mint saját magammal.
6. Igazi otaku / fujoshi vagyok. Véres verejtékkel követem az összes szezont. Ahogy kijön a rész, azonnal megnézem felirat nélkül.
7. A kedvenc weblapom, a webheaven-em: PIXIV. Rekordom, hogy mennyi időt töltöttem rajta: 16:08-tól másnap 20:00-ig. Az egy egész nap plusz 3 óra 52 perc = 27 óra 52 perc.
8. Imádom a szervetlen kémiát. Az ihletek többsége a kémia tankönyvekből jön.
9. A család nagyon fontos dolog számomra.
10. Nagy családom van. Több testvérem van, mint mangám.

Kettô személynek a kérdéseit választottam:

Iza Kincsem kérdései:
1. Mikor kezdted az írást?
Harmadikos vagy negyedikes voltam. Kedves s vicces shounen ai sztorikat írtam kidolgozott történetekkel.
2. Mi alapján jutottál arra a döntésre, hogy nyitsz egy vagy akár több blogot?
Rábeszéltek. Magamtól nem tettem volna.
3. Mit jelent számodra az írás?
Egy munka, ami felmér.
4. Mi tud ösztönözni az írásra?
Az, hogy meg akarom osztani az emberekkel azokat a poénokat, amiket átélek.
5. A barátaid és a családod mit gondol arról, hogy blogolsz?
Azt a kevés embert sem érdekli.
6. Mi alapján választottad a szereplőket?
Egyszerű kérdés ez egy yaoistának: a kedvenc párosaim.
7. Szereted a filmket?
Nem. Csak a régies filmeket.
8. Sokat jelent neked mások véleménye?
Igen, nagyon, főleg ha, megosztják azt is, hogy miképp tudtam befojásolni az (élet) kedvűket.

Mayu nővérke kérdései:
1. Örülsz, mi? XD
Erre írok egy xd-t, jó? XD
2. Mennyire teljesítesz kéréseket?
Tízes skálán egy nagy kettes :'D Nem szeretek kéréseket teljesíteni, mert nem biztos, hogy azt kapják, amit elképzeltek. Nem szeretek csalódást okozni.
3. Hogy viseled a negatív kommenteket?
Mivel gyermeki szívem van, ezért rosszul.
4. Kedvenc yaoi páros? (Ha szereted a yaoit, ha nem akkor kedvenc idol, akivel imádsz írni?)
No.1: FrUk (Kpopban pedig a No.1: N.A.P)
5. Animéket szereted? Kedvenc?
Három éves korom óta, azaz mióta az eszemet tudom. Kedvenc: HETALIA.
6. Miket szeretsz jobban írni és olvasni? Olyan ficit, ami a valósághoz közelebb áll, vagy ami nagyon elrugaszkodik?
Édes MINDEGY. Ami számít az a karakterek jelleme (, hogy mennyire egyediek.)
7. Mi az ami teljesen elveheti a kedved az írástól?
Ha megtanulnék rajzolni. Ha tudnék, akkor soha többé nem írnék. Yaoi mangaka lennék. (Amúgy más, ami el tudná venni, NINCS.)
8. Mi lelkesít, hogy írj?
Sok-sok öszinte komment, meg ha kérelnek / könyörögnek (-imádom...)
9. Ha lenne rá esélyed, elmondanád az idolok szemébe, akikről írsz, hogy ficiket írsz róluk?
Azonnal, föleg, hogy yaoit!
10. Nem vagyok egy nagy szerepezés zseni, de szeretnétek velem egyet, amit kiraknánk majd mindkettőnk blogjára? (Részleteket privátban tárgyalnánk)
Szerepezés + Pszt!Yaoi = NOPE.

Az én 10 kérdésem:
1. Anime vagy manga? Indok?
2. Anime vagy kpop? Indok?
3. Anya vagy apa?
4. Képzelet vagy valóság?
5. A kedvenc párosodról milyen fanartot rajzolnál legszívesebben? (Milyen póz, helyszín, stb.)
6. Akiket szeretsz egy yaoi párosban passzív félnek vagy aktív félnek állítod be? Indok?
7. Van valami furcsa félelmed, fóbiád? Indok?
8. Szívesen ásnál el valakit? Indok?
9. Hogy neveznéd el a gyermekedet? Indok?
10. Miért válaszoltál ezekre a kérdésekre? INDOK? :'D

S ha már a Pszt!Yaoin vagyunk, mindenki nyugodtan válaszoljon ide, kommentbe a fenti illetve a lenti kérdésekre:
11. Kedvenc sztori? Indok?
12. Kedvenc rész? Indok?
13. Kedvenc részlet? Indok?
14. Kedvenc páros? Indok?
15. Kedvenc karakter? Indok?
(Mindjárt lemegyek s végig kérdezgetek mindenkit :'D Indok? Indok? IIINDOK???)
Jó érzés néha elragadtatni magam :'D

S Azok, akiknek muszáj látni ezt a bejegyzést, megválaszolni legalább az összes kérdést kommentben, illetve elfogadni a tiszteletemet:

Lee Min Tae
Aki miatt hiába az egyenlőség, ő egy nagyon-nagyon kiemelkedő kedvencem. Az írásainak hogyismondjam lelke van, s használjon fel akármilyen szereplőt, akkor sem tud lejjebb esni a ranglétármól.
FLORA
Aki WOW. Fiatal lányka létére nagyon tudja, hogyan kell elragadni az ember kedvét a pozitívumok felé. Tiszteletem. :)
Kicsi Dongsaeng
Aki olyan irományokkal toppan be néha-néha, hogy az ember hálát ad az életének. "Ohh ha nem élnék, nem tudnám elolvasni... Milyen jó, hogy vagyok." Komolyan ilyen hatást keltenek az ő miniei.
MinL
Akinél öröm látni, hogy mennyire előnyben részesülnek a szimbólumok. (Mégha csak nem is direkt írta bele.)
Kristy Chingum
Az én szeretni való FNC chingum :3 Lovely blogján a nem túl gyakori párásokról ír, ezért érdemes követni.
+
(Iza Kincsemnek és Mayu nővéremnek is muszáj válaszolni pár-pár szabadon választott kérdésre, persze ha ráérnek.)

14 megjegyzés:

  1. Indok, indok, indok, INDOK, I.N.D.O.K? XDDDDD Hát ez jó XD
    Ahh, szóval könyörögni kell a BTS folytatásért. Vettem Kacsa. Akkor sokat fogok.
    Elmondanád a szemükbe woa.... ott akarok lenni, ha megtörténik XD Erre kíváncsi vagyok.
    És tőled a Bangtant imádom NAGYON és abból az összes párost, bár lehet már SugaKook vezet. ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mayu nővérkém, hogy te mindig szakítasz rám időt, egyelek meg sugarral, nade menj azonnal vissza tanulni, nem akarom elvenni az idôdet! Tudnod kéne, hogy az utolsó mondat utolsó fele, hogy "persze ha ráérnek" az pont NEKED szólt :'D

      Törlés
    2. Jah odáig nem jutottam el XD Az kiesett a látótérből. De fogok még válaszolni többre. Jövök még izmokat googlezni XD

      Törlés
    3. Na akkor folytatom. Mik is voltak.
      1.Manga, mert a fantáziám szebb, mint egy anime XD
      2.Kop, mert már nem fog meg annyira az anime, mint kezdetben. Meg kpop elérhetőbb :3 Fogjuk rá XD
      3.Anyám, mert fater egész életemben lehúzott. Szar hallgatni, hogy nem vagy képes semmire, de már rég nem vagyok köteles.
      4.Valóság, mert valóra váltom a képzeletemet :D
      5.Hmm, mit rajzolnék várj.... Kookiet kisebbnek rajzolnám, hogy elférjen az ágyban Jin ölében fekve, ahogy tévét néznek, miközben játszana valamivel, ami jobban lekötné, mint egy kisgyereket, Jin pedig a válla fölött nézné és mosolyogna, miközben ölelgeti. Remélem érthető XD
      6. Amihez épp kedvem van, mert ritka 1-2 fici és így ezzel is növelem számukat. Pl.: JinKook :D
      7.Arachnofóbia, de küzdöm le. Sok lába van, sok szeme és szőrös.
      8.Nem, had szenvedjen ő is, ahogyan én szenvedek a hülyeségétől. Éljen csak XD
      9.Yoosunak, mert...... leendőbeli apuci ezt akarja XD Amúgy sosem gondolkoztam rajta.
      10.Mert jó móka :D

      11.Tiéd (BTS), mert nagyon jó! Első BTS ficim, és marad a helyén.
      12.Hűűű őőőő.... 47. ShalaLalaLom, mert nem hagytad abba ott, amiért nagyon hálás vagyok, plusz Jinen itt nagyon látszott, hogy szerelmes :3 Hagyta, hogy lebuktassák.
      13."- Jimin... - kezdett el lihegni Jin a nyögéseit visszafogva, mire hozzá fordultam és mélyen a szemebe nézett, a fejét rázva.
      - De-de! Nyögj csak tovább! - nyújtottam ki a nyelvem.
      Tudta, hogy most le akarom buktatni magunkat HyoSang előtt, ezért rázta a fejét, mert ô nem egyezik bele a tervbe, de a füléhez hajoltam és belesuttogtam, hogy semmi baj nincsen...
      - ... Az őszinteség jó dolog.
      Jin lehunyta szemeit és remegve megcsókolt, majd tovább hangoztatta az eget rengető nyögéseit. Azt hiszem elfogatta a helyzet állását." :3 ultra kedvenc :3 Mert itt adja meg magát Jin.
      14.Na azt most nem tőled írom. JinKook. Mert szerintem nagyon cukik együtt, de nagyon kevés van, így ők vezetnek. Ám nálad SugaKook iszonyatosan nagy fav, mert cukiiiiik.
      15.Nálad Kook :3 Iszonyat aranyos és ahogy küzd :3 Nagyon nagyon zabálni való. FOLYTASD!

      Na válaszoltam mindre...... mikor folytatod a BTS ficit? XD Tudom hideg van de naaaaa. Nyáron is alig volt rész. XD

      Törlés
  2. '. Manga, mert sokkal jobban bele tudom magam élni a történetbe, és sok manga történetileg kidolgozottabb, mint az anime adaptációja. De persze az animéket is imádom, és van persze kivétel is, ami animében jobb, pl: Chihayafuru. Szerintem jobb hallani a verseket, mint olvasni.
    2. Nem tudok dönteni, ez egy lehetetlen kérdés. Az animék nagyon sokszor segítettek nekem, amikor magam alatt voltam, és ez a kpopról is elmondható. Mind a kettő nagyon fontos része az életemnek, és miattuk vagyok olyan milyen. Szerintem ha fenyegetnének, se tudnék dönteni köztük xD
    3. Apa. Mindig kedves volt velem kiskoromban így őt szerettem meg jobban, persze anyukámat is szeretem, csak tőle néha félek is.
    4. Inkább a valóságot mondanám, mert ha ficet írok is, bár a nagy része fikció, az ötlet maga a valóságban tapasztalt, látott, érzett dolgokból ered, azért is tudják az emberek beleélni magukat. Még akkor is, ha egy lehetetlennek tűnő helyzetről van szó, az alapja a valóság. Bár ábrándozni is nagyon szeretek, és néha jó elmenekülni a valóság elől, de mindig muszáj visszatérni.
    5. A nincs egy kedvenc párosom, inkább több van, és ha tudnék rajzolni *de jó is lenne* biztos valami olyasmit rajzolnék, ami nagyon cuki, de valamilyen szinten tükrözi őket, pl: ElVin-ről (Ukiss: Kevin x Eli) egy olyan képet rajzolnék amini egymást ölelik és Kevin megpuszilja Eli arcát, aki ebbe elpirul.
    6. Mikor minek, ez attól függ, hogy akit jobban szeretek a párból számomra dominánsabbnak vagy inkább félénkebbnek tűnik. Ha a páros jobban szeretett fele dominánsabbnak tűnik akkor seme lesz, ha visszafogottabbnak uke.
    7. Van, félek a hangyáktól. Ez egy kiskoromból eredő félelmem, mert mindig kinn játszottam a kertben, meg ettem a gyümölcsöket a fáinkról és egy csomószor beleálltam a hangyabolyokba, amiket nem vettem észre, aztán sikítva futottam ki belőle, de a lábam mindig tele volt egy csomó kis hangyával akik csipkedtek.
    8. Ezen még sosem gondolkoztam, de szerintem nem. Ha valakit meg akarnék ölni egy más módot találnék rá.
    9. Ha fiú Kevin, mert erről a UKiss-es kevin jutna eszembe, és tuti, hogy egy jó pasi lenne, ha lány Yuko, mert szeretem ezt a nevet, de azt nem tudom miért, vagy Niki, mert szerintem a Niki egy aranyos név.
    10. Mert cuki vagyok xD *és jobb mint tanulni*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MinTae cukiságát olvashattuk *tapsol* :D

      Törlés
    2. Hangyák... ehhhhhh Bár nekem nincsenek velük bajom. Kiskoromban pl. aranyosnak tartottam őket :'D <- Ammm ezt nem is olvastad. nem akarom rád hozni a frászt :'D

      Törlés
  3. Szia! ^^
    Szeretném még egyszer megköszönni, mert tényleg nagyon aranyos tőled. És megható. *-* Nagyon megható.;;;;;;
    Hmm, akkor lássuk. :D
    1. Anime. Indok: Hát, mangákat abszolút nem is olvasok, egyszerűen nem szeretem őket. >.<
    2. Is-is, bár inkább k-pop. Indok: Animéket gyakran nézek, de a többséggel ellentéten nekem előbb volt a k-pop, és abból jött az anime, nem pedig fordítva, és a k-pop marad a legjobb számomra. :)De mind a kettő rengeteget segített, tehát ez egy nehéz kérdés volt.
    3. Anya.
    4. Képzelet. Indok: Ez egy újabb nehéz kérdés volt. Igazából néha elég realista is tudok lenni, imádok álmodozni! Ha csak pár perccel kevesebbet töltenék a saját világomban, már nem lennék ugyanaz. :) Illetve a történeteim alapját is innen szedem, noha gyakran valóságban is megtörtént eseteket is beleszövök.
    5. Szörnyen rajzolok, de tényleg. De ha tudnék, akkor valószínű elvont dolgokat rajzolnék, a szerintem odaillő emberekkel, vagy pedig valami roppant aranyosat.
    6. Ez változó. Amelyiknek illenek, és el tudom őket képzelni.
    7. Nem tudom, ez furcsának számít-e, de félek a katicáktól. :"D Indok: Egyszer egy nyáron elárasztották a ház falát, de tényleg mindenhol katicák voltak.
    8. Nem. Indok: Nincs senki, akit elásnék.
    9. Tuti, hogy lenne egy Kevin. A többit nem tudom. Indok: Tetszik ez a név. De csak akkor használnám, ha valami jól hangzó vezetékneve lenne.
    10. Mert miért ne? :"D
    Azt hiszem, ennyi lettem volna. :D
    És tényleg nagyon aranyos tőled.;;;;;
    (Btw, mi ez az elásós kérdés? :"D)

    Flóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig szokták a fanok mondani, hogy "Elásom magam! Ez már túl sok a szívemnek blabla" S én pl. komolyan hajlandó lennék fogni egy lapátot azt' kimenni a kertbe felhelyet ásni :'D Hja meg sorba elásnám a testvéreimet éjjel, mielőtt felkelnének *^* Tök muris lenne!

      Törlés
  4. Huha lesz pár Kevin nevű gyerek a jövőben! :'D

    VálaszTörlés
  5. Annyeong Unnie! :D (Végre ideértem, úgyhogy válaszolok a kérdéseidre! :-) )

    1. Anime vagy manga? Indok?
    Inkább anime. Bár... Áh nem is tudom. Igazából több animét láttam, mint mangát olvastam. Őszintén szólva egyikhez sem kötődöm annyira nagyon. :-/ Viszont ha lenne lehetőségem, szerintem én nagy animés lennék. :3 (Sajnos technikai problémáim akadnak állandóan. Meg így is, ahány animét láttam, mindig volt olyan karakter, akibe beleszerettem és napokig azért bőgtem, mert egy rajz ellopta a szívem. :'( xD ^^" )
    2. Anime vagy kpop? Indok?
    K-Pop. Számomra- a többséggel ellentétben- Korea volt az első és nem Japán, nem animéztem sose... :-/ (De ami késik, nem múlik! ;-) Kedvenc mondásom! :"D )
    3. Anya vagy apa?
    Apa. (Ha lehetne én nagyon apás lennék.)
    4. Képzelet vagy valóság?
    Képzelet. Én egy örök álmodozó típus vagyok. (Ez sajnos sokszor hátrány :'( ) De imádok álmodozni, képzelegni, gondolkozni. És aztán legtöbbször ezt formába is öntöm (--> lsd. ficik). :D
    5. A kedvenc párosodról milyen fanartot rajzolnál legszívesebben? (Milyen póz, helyszín, stb.)
    Nem tudom. :'( Kezdjük ott, hogy már a kedvenc párosomat is rohadt nehéz kiválasztani. xD Emellett rajz ügyileg sem vagyok igazán tehetséges... :-( deee... nem is tudom, valami kis aranyos, romantikus képet készítenék első körben. :3 Egy őszi sétát. *o* Diszkréten, kézen fogva, közben a színes levelek hullanak... esetleg félhomály van és az utca lámpa ad egy kis tompa fényt... Ilyen romantikus kis izé. xD Aztán ha nagyon sok időm és tehetségem lenne, a kedvenc párosaim egész életét megrajzolnám. xD
    6. Akiket szeretsz egy yaoi párosban passzív félnek vagy aktív félnek állítod be? Indok?
    Passzív félnek. Én alapvetően magamat is ukénak sorolom be (így jellem alapján, meg minden). Szóval én inkább a passzívakkal tudok azonosulni olvasás közben. De a kedvenceim végül is mindkét csoportból megvannak. ^^ Bár ez változó. Inkább szerepezésnél számít ez nálam jobban. Inkább uke. (De ha muszáj, akkor semét is vállalok.)
    7. Van valami furcsa félelmed, fóbiád? Indok?
    Hm... furcsának nem mondanám... főleg, hogy alapvetően én egy szorongó típus vagyok... félek a kígyóktól. De elképesztően!!! Maga a gondolat is meg tud rígattni, hogy a közelemben van egy kígyó... :'( Ezen felül rettegek még a magasságtól, a bezártságtól, így a fulladástól is, a víztől (mély medencében vagy tengerparton. csak addig megyek, míg leér a lábam és a mellkasomig ér a víz), néha az emberektől... azt hiszem ennyi. xD Burokban kellene élnem. xD
    8. Szívesen ásnál el valakit? Indok?
    xDDD Még mindig nehezen tudom értelmezni ezt a kérdést... de megpróbálkozom vele. :D Alapjáraton békés, türelmes ember vagyok. De sokszor könnyen fel tudnak húzni. Na azokat a buta embereket elásnám! Meg néha magamat is. xD
    9. Hogy neveznéd el a gyermekedet? Indok?
    Áron, Benjamin, Elizabet, Anna. Az első két férfi nevet 2 idolhoz kötöm (Nu'est és B.I.G), elég nemzetköziek és szép nevek. :3 Az Elizabet-et egy drága Dongsaeng-em után adnám a lányom nevének. Az Anna meg csak szimplán szép. (Bár nem igazán szeretnék gyereket, főleg nem lányt. xD But who knows? :D )
    10. Miért válaszoltál ezekre a kérdésekre? INDOK? :'D
    Mert szeretlek nagyon Unnie és megtiszteltél azzal, hogy engem választottál, így úgy érzem ez a minimum. :3 Valamint tetszettek a kérdések. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 11. Kedvenc sztori? Indok?
      Biztos, hogy ezt is ki akarom tölteni? *sóhajt* ~költői kérdés~ :D
      Én azt hiszem a Block B-s ficid miatt keveredtem az oldalra. Aztán a Teen Top-osba is belekezdtem, sőt szerintem mindegyikbe. De azt hiszem a BTS marad az örök kedvencem. :3 ^^
      12. Kedvenc rész? Indok?
      13. Vadcseresznye. Imádom a természetet és a tavaszt. Annyira békés, mókás és életszerű az a rész. Kellő nyugodtság és izgalom. Áh nem is tudom, mit írhatnék... tökéletes! *.* ♥ ^^
      13. Kedvenc részlet? Indok?
      45 BTS: ...És csak búgott:
      "- Hoseok, sokat ittál.
      - De a kerti törpe!
      - Figyelj!... Nézz oldalra!
      - Hukk? - csuklott és szemeit TaeHyungra vetette. - Mióta va' itt? - kezdett négykézláb hozzá közeledni. - Jötté' beszélgetni? De az a nagyon fehér fiú csak szavakat mond. Ismétel! Lehet, hogy... - nézett hátra a hangosan búgó gépre. - ... nem koreai.
      - De, koreai. Samsung."
      Igazából az egész részt írhatnám. Imádom a humorod és végig sírva bőgtem ezen a részen, annyira nevettem... :D
      14. Kedvenc páros? Indok?
      Igaz, én hatalmas SugaKook shipper vagyok... Viszont én ebből a történetből a VHope-ért vagyok úgy igazán oda. *.*
      15. Kedvenc karakter? Indok?
      Suga! :D A lassan készülő 4-es metró! :D ♥

      Köszönöm szépen még egyszer, hogy engem jelöltél a díjra, ez nagyon megtisztelő. Vicces volt válaszolni a kérdéseidre! :D ^^
      Kitartást a folytatáshoz! ;-) ♥ (Ugye az csak vicc volt, hogy a BTS-ből csak nők napján lesz új rész? :O :'( Jó tudom, hogy ez... de akkor is, az még messze van xD na nem baj, addig olvasok SugaKook-ot! *o* ♥ ^^ )

      Törlés