2016. március 7., hétfő

Magyar ARMYk Nőknapja + A CÍM KITALÁLÓS JÁTÉK

Miért várják a magyar ARMYk a Nőknapját?
Szórakozásért!
... Mert BTS yaoi, "határok nélkül és elsô osztályú egyediséggel", ha szabad az olvasók kommenteit felhasználni a Pszt!BTS jellemzésére.

Semmi hírrel nem szolgálok, csak egyetlen eggyel, ami egy JÁTÉKRA hívja fel a figyelmeteket:
CÍMEK, mik számomra oly fontosak *fülig érô mosoly*
A Bangtan Boys címû menüpontban mindig elôre kiírtam a címét a következô fejezetnek, illetve csupán ennyit tettem az agytekervényeitek megmozgatására:

PÉLDA ->
63. L _ _ _ s L _ _ _ _ _ s (-> Lázas Lázadás)
Ez volt az elôzô évben.
Most így lesz: (ver.2016)
KÉPJÁTÉK
63. 5 + 7 betű
 
Megéri játszani, mert:
Az, aki kitalálja s meg is írja a legfrissebb fejezet kommentjébe vagy a "Bangtan Boys" menüpont megjegyzései közé, az lecsíp 10 napból egy "felet."
Vagyis:
A következô fejezetig mindig kéne 10 napnyi várakozási idô, de aki helyes választ ír, az a 10 napból mindig lecsíp egy "felecskét."
Gyakorlatban:

x helyes válasz -> a legfrissebb fejezettől számolva hányadik nap az, amelyen ki lesz posztolva a következô fejezet + plusz az óra körülbelül.
1 helyes válasz -> 9. napnak 16:00
2 helyes válasz -> 9. napnak 00:00
3 helyes válasz -> 8. napnak 16:00
4 helyes válasz -> 8. napnak 00:00
5 helyes válasz -> 7. napnak 16:00
6 helyes válasz -> 7. napnak 00:00
7 helyes válasz -> 6. napnak 16:00
8 helyes válasz -> 6. napnak 00:00
9 helyes válasz -> 5. napnak 16:00
10 helyes válasz -> 5. napnak 00:00
11 helyes válasz -> 4. napnak 16:00
12 helyes válasz -> 4. napnak 00:00
13 helyes válasz -> 3. napnak 16:00
14 helyes válasz -> 3. napnak 00:00
15 helyes válasz -> másnapnak 00:00
16 helyes válasz -> másnapnak 16:00
17 helyes válasz -> még aznap megkapjátok
Kérdés: Ez így jó ötlet?

S ezzel a játékkal tényleg rajtatok múlik, mikor jön a következô fejezet.
- Természetesen, ha közbejön valami, ami gátolna bármit is, akkor jelezni fogom.
- A válaszokra nem fogok reagálni. Elég, ha látni fogjátok majd a címet.
- Ha van ragozás vagy egyéb nem szótôi alak, nem leszek szigorú. Pl.: Szerelmi helyett Szerelem JÓ, Szerelmi helyett Szerelmes (szóval ami ugyanolyan szájízû) JÓ, de Szerelmi helyett Szerelemben ROSSZ
- Szinonimák nyerhetnek, ha nem egyértelmű a kép
- Bízok bennetek, hogy nem másoljátok be más válaszát!
- Ne aggódjatok, hogy "huu ugyan arra gondoltam mint az elôzô személy!" Írd ami a fejedben van nyugodtan!
- Ha már írtál egy választ, de meggondoltad magad s még egyet írsz, akkor csak a másodikat fogom figyelembe venni.
- Ne merjetek több fiókot/"Névtelen" felhasználót használni a válaszadásra, vagy elküldelek V szûlôbolygójára wi-fi nélkül!

^^ /\ Ezek hát a szabályok /\ ^^

Hajrá a címek kitalálásához itt a Pszt!en :') Tényleg rajtatok múlik, hogy mikor jön a kövi rész.
Ha van kérdés bármivel kapcsolatban, akkor írjátok!
igen,
-> NÔKNAPJA alkalmából; éjjel (0:00 órakor) már kint is lesz az elsô rész, ami VHope-val veszi kezdetét. <-

igen, olvasom s imádom a 19 Dayst. Több, mint mestermû.
nem, nem szoktam számolni, hány szavas egy fejezet.
nem, nem ettem még hangya húst.

JÓ SZÓRAKOZÁST! :)
Mind az olvasáshoz mind a képjátékokhoz és a megjegyzésekhez.

Gyakorlás:
Melyik Pszt!BTS címre gondolhattam ezzel a képjátékkal?
7 + 2 + 11 betű
 

4 megjegyzés:

  1. Szia!Éppen kutakodtam a blogon hátha találok új részt,de mivel ezt a bejegyzést találtam egyből elolvastam.Szuper ötletnek hangzik,egyből indultam a cím keresésére és véleményem szerint ez a "Paletta az érzelmeknek" :D Egyébként nagyon várom a folytatásokat és az új törtöneteket!:) Sok sikert továbbra is:)

    VálaszTörlés
  2. Mivel volt egy kérdés,ráadásul alá is húzva,én szeretnék válaszolni,hogy IGENIS NAGYON JÓ ÖTLET!^^ Viszont nem vagyok a legjobb az ilyen fajta játékokban,de majd igyekszek én is :DD
    És tényleg "Paletta az érzelmeknek"!o.o
    ..Nekem nagyon tetszik ez a játék~ Főleg ha el is tudjuk érni,hogy előbb hossz pár részt:D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ez szerintem egy hihetetlen jó ötlet :3 És igen, ez a paletta az érzelmeknek :3 by: otakukpopper:3

    VálaszTörlés