2015. október 11., vasárnap

Oneshot: 16 m^3-û segítség {YoonMin}

Tizenhat m3-û segítség
*Mikor azt mondom, hogy Pszt!, az én vagyok.
Felkérték a Pszt!-et, hogy vendég íróként alkosson egy OneShotot Mayu nővérke "BTS fanfic a csajoknak" c. blog


Ti is, SUKISTÁK, ha szeretitek a BTS bármely yaoi párosát és kedvetek szottyan írni, a mût pedig megosztani, akkor nyugodtan forduljatok a "BTS fanfic a csajoknak" c. bloghoz.
-> btsfanfictionsmayu@gmail.com

Pár szó s élmény a "Tizenhat m3-û segítség" OneShotról
Szal' lehet hogy nem gondoltátok volna a 2Ji (JinMin) központú Pszt!-rol, de igen jó vélemény kering itten a levegőben a YoonMinrol.
A BTS 52. részében is volt utalás, s elotte is (ha jól emlékszem)
"
- Mi va'? - nevettem. - Azt mondod, nem vagyok jó aktív félnek?
- Hát... Őszintén... Hozzám képest - nyújtotta ki a nyelvét csufolodva velem. (...) - Ha történetesen én tepernélek le, akkor nem tudnál semmit se tenni."

Ez igaznak is bizonyult (azaz bizonyítottam) az OneShotban.
Továbbá szeretem Sugát, mint belső jellemet, azaz tud swag (menő) lenni, aranyos lenni, szigorú lenni, gyerekes lenni. Sokat lehet belőle kihozni. Szal' kiváló karakter; 5* (Mint Fekete Daninak Kisame :)

A OneShot a 2015-ös (hosszú) nyaramat (vagy annak a felét/nagyobb részét) foglalja magába. A családommal mi is az elromlott szennyvízcsövet kerestük, s rengetek szófordulat és mondat a nyaram része volt.

Nem tudom, hogy mennyi sukista tudja, de a Pszt! az bizony eredetileg egy napló. Az író naplója. Csak ezt remekül leplezi ám, mert nem tudni így, hogy mi a kitaláció s mi nem. NaJó
Yaoit a népnek!
A Pszt!Yaoi jelentéktelen "magömlését" olvashatátok :'D
Légyetek SUKIK, SUKISTÁK :)


1 megjegyzés: